Серията сапуни “Сапунта мара: вий сте чисти, ний сме прости!” е проект, зад който стоят доста хора, а реализацията му не е била лесна. Това коментира пред Bloomberg TV Bulgaria Борислав Колибаров, съосновател и управляващ партньор на дигитална агенция MarmaLAB.
Той обясни още, че посланието на козметичните продукти не е вдъхновено от думите на бивш премиер на България, а от познатата на всички поговорка “Чисто и просто”.
“Ние купуваме сапуна от конкретно избран производител, опаковаме го с нашата опаковка и го продаваме на крайния потребител”, разказа гостът.
Колибаров заяви, че проектът им е успял, без в него да бъде вложена нито една стотинка за реклама. Това, на което екипът е заложил, е т. нар. вирусен маркетинг, или разпространение "от уста на уста".
“Опаковката е много важна за нашия продукт. Хората със сигурност не си купуват продукта заради съдържанието, а заради посланието. Продуктът е чудесен и прекрасен, но това, което кара хората да го купуват, е самата опаковка”, каза Колибаров.
Целия разговор можете да гледате във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.