-
Дори рекламодателите ни казват да вдигнем очи от смартфоните
Все повече компании използват модерните страхове от прекомерното ползване на технологиите и ефекта от него
-
Емоционален или рационален е изборът ни при покупка на автомобил
При обработката на данни от тестове на автомобили с изкуствен интелект се установява, че марката на колата не въздейства на физиологичната реакция, посочи д-р Станимир Андонов
-
WhatsApp залага на нови AI инструменти за бизнеса
Чат приложението се опитва да печели повече, защото все още не допринася съществено за Meta
1 -
Инвестициите в реклама в България растат, най-бързо в киното и дигиталните медии
Рекламият пазар у нас се е разширил с 7,5% през 2023 г. до нетен обем от 612 млн. лв.
-
Apple се извини за реклама на iPad, която подразни потребители
Видеото разгневи част от зрителите и провокира негативни реакции срещу компанията
-
Tesla премахна новосъздадения маркетингов отдел в САЩ
Компанията все още разполага с по-малка маркетингова група в Европа
1 -
Кога българският бизнес ще може да използва рекламните опции в TikTok?
Ако съдът в САЩ ограничи със закон TikTok, създателите ще мигрират към алтернативни платформи, посочи Марин Агандеров, управляващ партньор в "ТалантМедия България"
-
Google интегрира AI модела Gemini в услугите си за рекламодатели
Компанията ще улесни достъпа на клиентите си до по-модерни функции
-
Социални медии печелят милиарди от реклами от непълнолетни в САЩ
YouTube е получил най-големи приходи от реклама от потребители на възраст под 12 години, следван от Instagram и Facebook
Таг реклама
Пазари