Митата на Тръмп карат автомобилните компании и доставчиците да прекроят своите стратегии
-
Испания е фаворит за производството на електромобил на Stellantis и Leapmotor
Очаква се масовото производство на B10 да стартира през първото тримесечие на следващата година
-
Foxconn привлича своя първи голям автомобилен клиент в лицето на Mitsubishi
Тайванската компания ще произвежда електромобили за японския концерн като подизпълнител
-
Xiaomi привлича таланти от BMW за своя европейски развоен център
За момента компанията не дава информация за точното разположение на центъра, нито за инвестицията
-
Въпреки мащабните съкращения Volkswagen изпреварва конкуренцията при работната сила
Към края на 2024 г. компанията разполага с около 680 хил. души персонал, с около 300 хил. повече спрямо Toyota
-
Lamborghini предупреди за ефекта от митата на САЩ след силна печалба за 2024 г.
Концернът записа 16% ръст на приходите и почти толкова голямо увеличение на печалбата за миналата година
-
Шефът на Hyundai е уверен, че стратегията на концерна ще смекчи ефектите от митата на САЩ
В Европа компанията ще „отговори на екологичните разпоредби чрез представяне на нови електрически модели като Casper и Ioniq 9, изтъква Хосе Муньос
-
Контролът върху разходите и силните продажби подкрепят печалбата на Geely за 2024 г.
Групата продължава да напредва с преструктуриране на своето портфолио от марки
-
Предлагат въвеждането на еднодневни винетки за леки автомобили
Целта е да се осигури нова опция за краткосрочно използване на платената пътна мрежа
-
Bentley обяви най-слабите си годишни приходи от пет години насам
Главният изпълнителен директор Франк-Стефан Вализер заяви, че компанията вече няма да разкрива публично колко автомобила е продала