-
Ще извървят ли малките и средните фирми по-бързо пътя на дигитализация
С програмата Digitrans ще се финансират и консултират компании, за да са успешни в маркетинга, посочи Елина Желева, управляващ директор на launchlabs Sofia
1 -
Дори рекламодателите ни казват да вдигнем очи от смартфоните
Все повече компании използват модерните страхове от прекомерното ползване на технологиите и ефекта от него
-
Евгени Станимиров: Рецепти за успеха на една компания няма, но принципи има
Винаги в работните екипи ще има конфликти, затова трябва да се действа ситуационно, съветва авторът на книгата "Многомерна стратегия за вашия бизнес"
-
Tesla премахна новосъздадения маркетингов отдел в САЩ
Компанията все още разполага с по-малка маркетингова група в Европа
1 -
Експерт: AI ще помогне на маркетолозите да отговорят на високите потребителски очаквания
Променят ли технологиите потребителските изживявания, коментира Ален Попович
-
Шефът на бъдещето: Моделът на тиранин вече не е актуален
В продължение на десетилетия шефовете бяха преди всичко: мъже и еднолично решаващи. Но какво става, ако шефът е „един от нас"? Или дори жена?
1 -
Анатомия на силния бранд
Брандът говори с целевата си аудитория на езика на емоцията, коментира Елена Токар, маркетинг директор на Canyon Accessories
-
Противоречивият Мондиал в Катар: Как Adidas, Coca-Cola или McDonald's оправдават спонсорството си
Много компании искат да рекламират около Световното първенство в Катар, въпреки че турнирът е силно критикуван
-
Netflix променя тактиката си и залага все повече на маркетинга
Дълго време компанията не инвестираше значително в промоционални кампании, но сега нещата се променят
Таг маркетинг
Пазари