Митата на Тръмп карат автомобилните компании и доставчиците да прекроят своите стратегии
-
Въпреки мащабните съкращения Volkswagen изпреварва конкуренцията при работната сила
Към края на 2024 г. компанията разполага с около 680 хил. души персонал, с около 300 хил. повече спрямо Toyota
-
Защо митата на Тръмп са особено голяма заплаха за Stellantis?
Значителна част от продаваните в САЩ коли на концерна се внасят, което ги прави потенциални мишени за търговските бариери на републиканеца
-
Устойчиви ли са китайските производители на електромобили на митата на САЩ и ЕС?
Автомобилните компании от Китай подхождат с различна стратегия към американския и европейския пазар
-
Nissan е критикуван заради своите независими директори
Проблемите на концерна не бива да се приписват само на отиващия си изпълнителен директор Макото Учида, смятат анализатори
-
Оправдава ли се инвестицията на Илон Мъск в президентската кампания на Тръмп?
Акциите на Tesla се сринаха, откакто милиардерът влезе в политиката
7 -
Суровата истина за провала на Northvolt
Шведската компания заложи всичко на изграждането на производствени предприятия в Европа, но тази стратегия се оказа неуспешна
3 -
Покупката на Vitesco подчертава стремежа на Schaeffler към цялостна промяна
Германската група очаква още една трудна година за бизнеса с електромобилни части
-
Volkswagen и Stellantis са големите победители от облекчените правила на ЕС за емисиите
Премахването на регулаторния натиск може да увеличи печалбите на компаниите с почти 3 млрд. евро, изчислява Bloomberg Intelligence
-
Европейският пазар на електромобили получава изненадващ тласък от служебните коли
Новите зелени политики на Белгия превърнаха страната в третия по големина пазар на електромобили в ЕС
4