fallback

Малки и средни компании търсят нискобюджетно популяризиране в интернет

Всеки бизнес избира подходящата маркетинг стратегия в интернет, коментира маркетинг експертът Георги Георгиев

11:20 | 20.03.14 г.

Всеки бизнес избира подходящата за него онлайн маркетинг стратегия. Няма конкретна формула и стъпки за успеха на дадена кампания, коментира в ефира на Bulgaria On Air маркетинг специалистът Георги Георгиев.

Във връзка с предстоящото осмо издание на „Интернет маркетинг с нулев бюджет“ експертът коментира, че от нискобюджетните практики на популяризиране се възползват предимно малките и средни компании, като често водещата причина са свитите им бюджети за реклама. Практиката от минали събития показала, че от средно 200 участници във форума представителите на големи компании са между 10 и 15 души.

Георгиев подчерта, че съществуват редица практики за безплатно популяризиране на даден бранд в интернет.

Един от фокусите на предстоящия форум, който ще се състои на 9 април, ще е т.нар. „вирусен маркетинг“. Експертът отбеляза, че практиката постига добра ефективност при т.нар. риалити формати.  Редица компании извън развлекателния бизнес също преоткривали технологията, като били и все по-склонни да експериментират в областта. „Вирусният маркетинг“ залага на разпространението на информация, снимки и видео във връзка с даден продукт или бранд. В основата на техниката е предаването на съобщението на принципа „от уста на уста“. Целта на маркетолозите е да достигнат до т.нар. „лидери на мнение“ в съответна група, които да дадат повече информация за продукта или бранда.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:41 | 05.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още