-
Може ли присъствието в социалните мрежи да се наложи като бранд?
Ключово значение трябва да има добавената стойност, но без да е режисирано, коментират доц. д-р Кристиян Постаджиян и Биляна Славейкова
-
Как работи управлението на онлайн репутацията?
ORM.BG е първата дигитална агенция в България, която се занимава с управление на онлайн репутация
-
Сладоледът трябва да е био, убедена е Савина Николова
Продуктът ни е конкурентен, независимо, че използваме съставки, които са в пъти по-скъпи от традиционните, посочва основателката на джелатерия за занаятчийски сладолед „Savini"
3 -
21.12.2018
Дядо Коледа като инструмент за успешна маркетингова стратегия
Празниченият сезон е момент, в който потребителите очакват промоции, посочи Георги Малчев, управител на Xplora.bg
2 -
Банков конкурс отличи най-добрите български фирми
“Монбат”, “Възраждане-Касис ООД”, Happy Bar&Grill и Надежда Генчева като мениджър на „Фешън Мания“, са победителите в шестото издание на конкурса на ПИБ
-
20.03.2014
Малки и средни компании търсят нискобюджетно популяризиране в интернет
Всеки бизнес избира подходящата маркетинг стратегия в интернет, коментира маркетинг експертът Георги Георгиев
-
Lenovo иска да повиши маржа на печалбата в Европа с 50%
Компанията обаче се насочва към развиващите се пазари, където пазарът е по-свободен, коментира мениджър на нейно подразделение
3 -
09.02.2012
Брандът на България като туристическа дестинация ще струва над 2,2 млн. лв.
МИЕТ възлага изработването на стратегия за маркетинг и цялостно популяризиране на туризма
3 -
Campaign: Най-добрият бранд в Азия е Sony
Победителят запазва първото си място от миналогодишната класация въпреки хакерските атаки, довели до изтичането на лични данни на 100 млн. потребители на PlayStation
Таг бранд
Пазари