Германските автомобилни производители не трябва да се страхуват от конкуренцията от Китай, заяви канцлерът на Германия Олаф Шолц при откриването na завод за рециклиране на батерии на Mercedes-Benz.
Шолц описа инвестицията на производителя на премиум автомобили като част от новата програма за индустриална политика на Германия, съобщава Ройтерс.
„Някои казват, че Китай може да се справи много по-добре с електрическите двигатели от нас“, посочва канцлерът, добавяйки: „Германските компании не трябва да се страхуват от тази конкуренция“.
Шолц посочи, че индустрията е издържала на силната конкуренция от Южна Корея и Япония в миналото и потвърди отново позицията на Германия срещу митата на Европейския съюз (ЕС) върху произведените в Китай електрически превозни средства.
„Аз съм против митата, които ни вредят“, подчерта Шолц на церемонията по откриването на съоръжението в Югозападна Германия.
ЕС трябва да използва такива мерки там, където дъмпингът и субсидиите всъщност поставят европейските производители в неравностойно положение, например в стоманодобивната промишленост, добави той.
Европейският автомобилен сектор е изправен пред множество предизвикателства, вариращи от високите производствени разходи и прехода към електрически превозни средства до спадащото търсене и нарастващата конкуренция.
Тези проблеми накараха някои европейски производители да понижат производствения си капацитет, като пазарният лидер в региона Volkswagen обмисля затваряне на заводи в Германия за първи път в своята история.
Всички заводи на Mercedes се използват достатъчно ефективно, с изключение на една фабрика в Зинделфинген, където се произвежда моделната линия S-Class, изтъква Йорг Бурцер, член на борда на директорите в Mercedes, отговарящ за производството.
Продажбите на Mercedes в Китай през третото тримесечие sпаднаха с 13%, след като бяха силно засегнати от по-слабото търсене на луксозни стоки в страната поради кризата на пазара на недвижими имоти.
Сега ЕС налага високи мита върху произведените в Китай електромобили, твърдейки, че компаниите там се възползват от несправедливи държавни субсидии, които изкривяват пазара. Пекин отрича това и заплашва с ответни мерки, а германските производители на автомобили, които генерират около една трета от печалбите си в Китай, изразиха загриженост и призоваха за повече преговори по темата.
По отношение на електрификацията Mercedes планира да извлича суровини като литий, никел и кобалт от стари батерии за електрически автомобили във фабриката в Купенхайм, без да отделя въглеродни емисии, за да използва материалите повторно.
преди 4 седмици До: кръпко: Хлорпромазин, дълбоко мускулно. Спешно! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 седмици До: пръдко: Вчера започна деня с лекция по минно-обогатителни процеси и химико-физични свойства на урана, а си го завършила с обширно експозе по индустриални компютри, графични станции и видове интерфейс. Днес започваш с анализ на ракетно-бомбените удари в украйна, аспекти на нефтапреработката в Русия и снабдяването с бои на АвтоВАЗ и предполагам, като минеш през специфика на есенната мелиорация, в късна доба, на бутилка гуава ще ни просветиш с лекция по инвазивна кардиология и ноктопластика. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 седмици До: khao Но за Педро скъзито, що е то индустриален и/или персонален компютър му е тъмна Индия и ги бръщолеви както за камионите и пр. Цъкнал я тубата я уикито и вече е проф. М/у другото това да имаш техническо и софтуерно решение от един доставчик, в много случаи не е никак лошо нещо, пести ти много главоболия! А Simens са били, и продължават да са, лидер в индустриалните решения. Аз съм правил за тях едни неща. Едно успях, други не! Не пасат трева ... :))) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 седмици До: khao Но са един от лидерите при доставката на индустриални компютри. И преди беше така и сега е така. Там системите имат изисквания за непрекъсваемост и устойчивост на данните над масовите потребителски. Имат и собствена операционна система, която обединява информационните масиви, сертифицира вход/изход на различни контролери и приложения. Но всички големи си правят такива системи, веднъж създават сигурност на техните решения, и второ, ти продават допълнителни услуги. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 седмици До: khao Хаха, днеска си го захапал Педро скъзито. Уикизавъра ги бръщолеви некви едно помни, друго си припомня с гугъла, трето не разбира ич, праи се на знайко. Simens нивгаш не са били лидер в персоналните компютри. Никога! Нито в топ 5 по продажби нито в топ 10 по продажби в цялата си история. Дори и в колаборацията с Fujitsu. Кляфка за IBM и DELL, ама нищо за Qompaq(че от 5 компютъра 2 беха Qompaq), Packard Bell, NEC ... Хаха, нема ти казвам кога беше, първите ми графични станции беха с SCSI отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 месец От #20: Единственото, което не ти казах и сега ти го казвам, е да си вземаш битовата електроника под мишница и да си емешбайката. Останалото си го знаеш. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 месец До: бомбашка: Ето какво написа: *До: Tikva007 Баси лъжеца, фулл оф шит, некадърник!... Сименс никога не са били лидер при компютрите, але па световен.. и нямат собсвена ОС.* Аз ти показах и компютрите, и операционните системи, с които 30 години работиха по целия развит свят огромни мрежи на военни, полиция и спецслужби, космос и авиация, заводи, болници, издателствата и печатниците на световни медии, телевизии и видеообработка, транспорт и спедиция, митници и университети. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 месец До: Tikva007 едиснтвеното което доказа е, че си много глууупав, но това си го доказвал многократно... ако трябва да обобщя, каза че са спекли 90-те защото фондер е дошла на власт 2020...а и заради глобалистите.... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 месец Няма две мнения, че Китай е номер 1. Германия няма шанс нито при колите, нито където и да е. Същото се отнася и за пенсионерите от САЩ. Сащ е една западаща *** пълна с бездомници, наркомани и пенсионери. Пратете им памперси на тия осраняци. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 1 месец От #15: Това, което работиш и мислиш че е нещо кой-знае какво, го прави мой приятел за колегите си, докато проектира МОЛ-ове. Уважавам дълголетието ти тук като дежурен ллайнномет и факта, ча заради теб и другите наташки като пантологът с ланда-сондата, тук сериозни хора не пишат отдавна. Е, не пропускам и заслугата на новия собственик на сайта - едно време беше място за кинтаджии, а сега - за скъсани ккоммунета. Но за едно си прав - не сме и няма да говорим за компютри - ти не си подготвена отговор Сигнализирай за неуместен коментар