Легендарният предприемач, автор и специалист по мениджмънт и маркетинг от Силициевата долина Гай Кавазаки ще изнесе за първи път семинар в България. Семинарът "Новата бизнес реалност и изкуството да очароваш" е предназначена за представители на организациите, които искат да се изправят срещу новите бизнес реалности и да променят света.
Събитието ще се проведе на 22 май 2012 в НДК. Специално за читателите на Investor.bg организаторите от Проджекта са предвидили специална игра, в която могат да бъдат спечелени две покани за семинара.
За участие в играта е нужно с коментар под статията да се включите в дискусията за една от основните идеи на Кавазаки за ключа към успешните продажби – евангелизма. Въпросът, който ви поставяме, е следният:
Споделяте ли и защо идеята на Гай Кавазаки, че ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта?
Гай Кавазаки ще представи своите най-горещи теми:
Уроците, които научих от Стив Джобс
Гай ще говори от първа ръка за работата си със Стив Джобс. Той ще представи уроците, които е научил от него за това как да иновираме, кого да наемаме, кого да слушаме и как да променим света. Вероятно няма по-подходящ човек от Гай Кавазаки, който може да обобщи уроците на Стив Джобс, на базата на своите непосредствени впечатления.
Изкуството да очароваш (Изкуството да променяш сърцата, умовете и действията)
Изкуството да очароваш е най-новата концепция на Кавазаки, която се радва на изключителен прием и е развита в последната му книга, издадена пред 2011 (бестселър на New York Times).
Уроците в Изкуството да очароваш са извлечени от опита на Кавазаки в Apple, както и от неговия десетилетен опит като предприемач и рисков капиталист. В своята презентация Гай Кавазаки ще обясни как да влияем върху сърцата, умовете и действията на нашите клиенти, партньори и колеги.
Събитието ще привлече български и международни бизнес лидери (очаква се да се включат повече от 1000 души).
Участие в семинара ще вземат предприемачи, изпълнителни директори, мениджъри на различни нива, професионалисти в областта на иновациите, инвестициите, технологиите, мениджмънта, маркетинга и продажбите. Семинарът е чудесно средство за стимулиране на служителите на всички нива.
И така – очакваме вашите мнения за евангелизма и помага ли той за успеха в продажбите. Отговорите ще събираме до 13 май, а кои ще са щастливците с безплатна покана за семинара на Гай Кавазаки ще разберете на 15 май. Успех!
преди 12 години Стив Джобс е будист по убеждения, а не евангелист. http://vbox7.com/play:34520f2ffbАко господин Кавазаки има лични идеи за това как да свърже евангелизма с бизнеса , е чудесно, но използването на името на Стив Джобс в подобен контекст е изключително некоректно, защото изглежда като евтина реклама на идеите на Г.Кавазаки, предназначена за повърхностно емоционални и не особено компетентни хора. Евангелизмът няма нищо общо с будизма - а оттам, по всяка вероятност, и със Стив Джобс.Това прилича на продажба на свои идеи в чужда опаковка, което веднага попада под параграфите на Закона на конкуренцията. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Емоцията винаги е била водещ фактор при покупката, това за никой не е тайна. Най-добрата стратегия е именно да се заложи точно на тази стратегия - емоционално да обвържем клиентите с продуктите ни. Трудно, но не и постижимо, а примерите са много Coca-Cola, Apple, Milka и т.н. все брандове, които са на върха в своята ниша именно защото успяват да продават с емоция и да атакуват мечтите на хората за по-добър, по-утихнат и по-ползотворен живот благодарение на продуктите им. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Движещата сила зад евангелисткия маркетинг е фактът, че хората искат да направят света по-добро място. Това описва и самият Гай в книгите си.Емоцията е много силен двигател при решението да се закупи даден продукт или услуга. Затова трябва да се накарат клиентите да мечтаят за нашите продукти и след това те безплатно ще убеждават другите да го купят и използват - подобно продуктите на Apple и маркетинга от "уста на уста". Не трябва да продаваме просто продукт или услуга, а мечтата как чрез нашия продукт на клиента ще му бъде по-лесно, по-забавно, ще има по-бърза и качествена връзка с хората, които обича и т.н., и т.н. Примери за такова емоционално въздействие са някои от кампаниите на мобилните оператори, които не продават директо планове, пакети, минути и др., а по-скоро емоция, пълна свобода да общуваш с важния/любимия за теб човек. Пещерска гроздова продава "мека топлина", уют и домашен рай...Примерите могат да бъдат доста! :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години не си прав, guliver. Бил е поканен на събитие MIF, но се появи само по скайп. Не е идвал тук отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Гай Кавазаки не идва за първи път в България. Инвестор, моля ви, това е поредния гаф след статията за "Истината за Витоша ски"! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Аз не бих продавал мечтите си. отговор Сигнализирай за неуместен коментар