IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Гай Кавазаки за първи път в България

Включете се в дискусията на Investor.bg и спечелете покана за семинара на легендарния предприемач

10:07 | 24.02.12 г. 37
Автор - снимка
Създател
<p>
	Гай Кавзаки, Снимка: Проджекта</p>

Гай Кавзаки, Снимка: Проджекта

Легендарният предприемач, автор и специалист по мениджмънт и маркетинг от Силициевата долина Гай Кавазаки ще изнесе за първи път семинар в България. Семинарът "Новата бизнес реалност и изкуството да очароваш" е предназначена за представители на организациите, които искат да се изправят срещу новите бизнес реалности и да променят света.

Събитието ще се проведе на 22 май 2012 в НДК. Специално за читателите на Investor.bg организаторите от Проджекта са предвидили специална игра, в която могат да бъдат спечелени две покани за семинара.

За участие в играта е нужно с коментар под статията да се включите в дискусията за една от основните идеи на Кавазаки за ключа към успешните продажби – евангелизма. Въпросът, който ви поставяме, е следният:

Споделяте ли и защо идеята на Гай Кавазаки, че ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта?

Гай Кавазаки ще представи своите най-горещи теми:

Уроците, които научих от Стив Джобс

Гай ще говори от първа ръка за работата си със Стив Джобс. Той ще представи уроците, които е научил от него за това как да иновираме, кого да наемаме, кого да слушаме и как да променим света. Вероятно няма по-подходящ човек от Гай Кавазаки, който може да обобщи уроците на Стив Джобс, на базата на своите непосредствени впечатления.

Изкуството да очароваш (Изкуството да променяш сърцата, умовете и действията)

Изкуството да очароваш е най-новата концепция на Кавазаки, която се радва на изключителен прием и е развита в последната му книга, издадена пред 2011 (бестселър на New York Times).

Уроците в Изкуството да очароваш са извлечени от опита на Кавазаки в Apple, както и от неговия десетилетен опит като предприемач и рисков капиталист. В своята презентация Гай Кавазаки ще обясни как да влияем върху сърцата, умовете и действията на нашите клиенти, партньори и колеги.

Събитието ще привлече български и международни бизнес лидери  (очаква се да се включат повече от 1000 души).

Участие в семинара ще вземат предприемачи, изпълнителни директори, мениджъри на различни нива, професионалисти в областта на иновациите, инвестициите, технологиите, мениджмънта, маркетинга и продажбите. Семинарът е чудесно средство за стимулиране на служителите на всички нива.

И така – очакваме вашите мнения за евангелизма и помага ли той за успеха в продажбите. Отговорите ще събираме до 13 май, а кои ще са щастливците с безплатна покана за семинара на Гай Кавазаки ще разберете на 15 май. Успех!
 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 23:14 | 12.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

36
rate up comment 0 rate down comment 2
varlakov
преди 12 години
Учението на Гай Кавазаки е една много успешна личност и в същото време много интересна за изучаване от ученици като мен . Неговият подход е несравним и много иновативен. Маркетинговият евангелизъм е модерен,иновативен и изключително успешен метод за привличане на нови клиенти и извоюване на нов бранд . Неговите методи за изключително полезни за млади предприемачи , IT бизнесмени , понеже точна в началото на проектите им са интересите , които ги водят . Те са готови да жертват всичките си ресурси и усилия за да постигнат краяният и желан от тях продукт. Умението да убеждаваш клиентите си не се постига от всеки търговец. Изключително много се възхищавам на хора като Гай Кавазаки , Стив Джобс , защото те са повярвали в себе си . Оснивните въпроси в младите хора по оношение на нов продукт е : Какво мога да постигна с него ? И отговора на въпроса Ви : да ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта !
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
35
rate up comment 0 rate down comment 2
RedBot
преди 12 години
Човек се ражда с таланите си. Ако ги открие, добре, ако не ще си плувка по течението и всеки Гай ще му продава мечти. Та в този контекст ако нямате дарбата свише на търговец и сто Кавазакита няма да ви помогнат. А ако имате талант едва ли ви е нужен Гай. Занаят не се купува а се краде. Мисля, че този приятел идва за да ви продава мечти. Той дори не го крие :) . Но май мераклиите са малко и се е отказал. Така де 100$ са си 100$ какви мечти какви 5лв
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
34
rate up comment 0 rate down comment 2
julietadimova@gmail.
преди 12 години
Маркетинговият евангелизъм е един от успешните модерни начини да се завоюват клиентите и пазара и да се изгради бранда. Позиционирането на продукта като сбъднатия труд на дългогодишни вярващи, създава неповторима автентичност. Подобна дедикация неимоверно привлича последователи, които с охота споделят своите пристрастия. Маркетингов buzz от този тип, не реклама или spam, се приема изключително добре и е много ефективен.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
33
rate up comment 0 rate down comment 2
Zdrasti
преди 12 години
А хетеро Кавказки кога ще доиде? че тия гаиове нещо не ги клиопам
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
32
rate up comment 0 rate down comment 2
preslava
преди 12 години
Големият Гай Кавазаки, ще идва в България, това наистина е страхотна новина. Да не забравяме,че неговия основен принос към маркетинга теория е именно brand evangelist. Умението да убеждаваш хората за превъзходството на твоята марка пред всички останали конкуренти. Надявам се и аз да имам шанса да видя отблизо Кавазаки, да се докосна до неговия ентусиазъм и да не забравяме , че човек е това, в което вярва!!!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
31
rate up comment 0 rate down comment 2
mirrorps
преди 12 години
В: Споделяте ли и защо идеята на Гай Кавазаки, че ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта?Отговор: Накратко - Да, напълно.Вярвам, че в продажбите е много важно ясно и недвусмислено да се покаже ЗАЩО се разработва даден продукт (в какво се вярва). От тук потенциалният клиент, който вярва в същите цели, приема лично продукта като негов собствен, олицетворява се с него и той самия започва да го маркетира и защитава докато вярва в идеята зад него. Хората вярват в себе си и когато видят своите интереси в даден продукт то те ще направят всичко възможно този продукт да бъде успешен дори това да им коства допълнителен разход на време и нерви ...Този семинар ще бъде наистина полезен за хора, които управляват IT бизнес и живо се интересуват и вярват в методите на Гай!Пожелавам успех на всички, които имат нужда или биха изпитали истинско удоволствие от семинара!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
30
rate up comment 0 rate down comment 2
plamen5rov
преди 12 години
Не е случайно, че Гай Кавазаки е един от първите служители на Apple - компанията, която в най-пълен смисъл въплъщава идеята за "евангелизма" в маркетинга и продажбите. Всеизвестно е, че Епъл няма клиенти - а доживотни "фенове", някои от които са си чисти "талибани"... (Аз съм от по-нормалните). :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
29
rate up comment 0 rate down comment 3
Tiki94
преди 12 години
Напълно съм съгласна с г-н Sava Bobchev, съгласна съм с евангелизма в продажбите.Всеки, който продава някакъв продукт, трябва силно да вярва в него и да го притежава!! Не може да отидеш да продаваш,на потенциален клиент, нещо в което ти самия не вярваш и не притежаваш.Практиката ми го е доказала,ако не 1-я 5-я клиент ще те попита: А, имаш ли? , отговор:Ми не,нямам! клиента:Защо? отговор: Ми нямам пари! клиента: Ами и аз нямам!! и тук дами и господа приключва разговорът ви за продажба. Всеки , който се занимава с директни продажби, трябва да вярва и да притежава това, което предлага. Това е правило за успех в директните продажби!! Иначе сте, като всички останали, отивате на среща гледате клиента, като :банкнота" , той ви усеща, че искате просто да му продадете нещо, за да получите някаква комисионна, така няма никога да успеете с какъвто и бизнес да се занимавате. Успеха е в създаването на доверие, дълготрайни взаимоотношения и още много неща. :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
28
rate up comment 0 rate down comment 3
optional
преди 12 години
Поредният гуру. Да, творчеството му е забележително, да, има доста свежи идеи, но голяма част от тях са широко разпространени - просто са използвани различни формулировки.Кавазаки е един от малкото подобни лектори, чиито семинар бих посетил :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
27
rate up comment 0 rate down comment 3
1914
преди 12 години
При всички случаи приложението на евангелизма, за който Кавазаки говори, може да е много полезно. Защото ако сам не вярваш в продуктите си, как да очакваш останалите да вярват?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още