Легендарният предприемач, автор и специалист по мениджмънт и маркетинг от Силициевата долина Гай Кавазаки ще изнесе за първи път семинар в България. Семинарът "Новата бизнес реалност и изкуството да очароваш" е предназначена за представители на организациите, които искат да се изправят срещу новите бизнес реалности и да променят света.
Събитието ще се проведе на 22 май 2012 в НДК. Специално за читателите на Investor.bg организаторите от Проджекта са предвидили специална игра, в която могат да бъдат спечелени две покани за семинара.
За участие в играта е нужно с коментар под статията да се включите в дискусията за една от основните идеи на Кавазаки за ключа към успешните продажби – евангелизма. Въпросът, който ви поставяме, е следният:
Споделяте ли и защо идеята на Гай Кавазаки, че ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта?
Гай Кавазаки ще представи своите най-горещи теми:
Уроците, които научих от Стив Джобс
Гай ще говори от първа ръка за работата си със Стив Джобс. Той ще представи уроците, които е научил от него за това как да иновираме, кого да наемаме, кого да слушаме и как да променим света. Вероятно няма по-подходящ човек от Гай Кавазаки, който може да обобщи уроците на Стив Джобс, на базата на своите непосредствени впечатления.
Изкуството да очароваш (Изкуството да променяш сърцата, умовете и действията)
Изкуството да очароваш е най-новата концепция на Кавазаки, която се радва на изключителен прием и е развита в последната му книга, издадена пред 2011 (бестселър на New York Times).
Уроците в Изкуството да очароваш са извлечени от опита на Кавазаки в Apple, както и от неговия десетилетен опит като предприемач и рисков капиталист. В своята презентация Гай Кавазаки ще обясни как да влияем върху сърцата, умовете и действията на нашите клиенти, партньори и колеги.
Събитието ще привлече български и международни бизнес лидери (очаква се да се включат повече от 1000 души).
Участие в семинара ще вземат предприемачи, изпълнителни директори, мениджъри на различни нива, професионалисти в областта на иновациите, инвестициите, технологиите, мениджмънта, маркетинга и продажбите. Семинарът е чудесно средство за стимулиране на служителите на всички нива.
И така – очакваме вашите мнения за евангелизма и помага ли той за успеха в продажбите. Отговорите ще събираме до 13 май, а кои ще са щастливците с безплатна покана за семинара на Гай Кавазаки ще разберете на 15 май. Успех!
преди 12 години не става дума за религия, а за принципи в продажбите отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години очевидно не познавате творчеството на Кавазаки - въпросният евангелизъм няма нищо, ама нищичко общо с религията. Принципите са съвсем логични и приложими в практиката отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години 100% съм съгласен с принципа на евангелизма в продажбите. На български това по-скоро трябва да звучи като проповядване (защото евнагелизъм има леко отрицателно значение покрай сектите от минали години...). Кой ако не търговските представители и въобще служителите на една компания (но най-вече търговците...) би следвало да вярва в нейните продукти и/или услуги? Кой ако не те би следвало да вярват в тях до такава степен, че да проповядват положителния ефект от използването на тези продукти/услуги? Това не е промиване на мозъци, а елементарна формула за успех. Според Вас кой има по-голям шанс да ви продаде нещо - човек, който истински вярва в това, което Ви предлага или някой с отнесен поглед, чието общо излъчване говори само "ако искате може да си купите, но на мен общо взето ми е все едно..." . Накратко - това е. Човек, който истинеки вярва в това, което прави има силата да запали и други хора, които да се превърнат в негови "посланици" и така кръгът на потенциалните клиенти расте. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години и да ме каните няма да дойда да гледам япончето. Сигурно е много сладкодумно ама от друга страна що опря до лекции в БГ...:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години ***, според мен трябва много да се внимава с думата "манипулация". Идеята не е потребителите да бъдат манипулирани, защото думата манипулация е по-често с отрицателен, отколкото с положителен заряд. Потребителите трябва да са привлечени, информирани, впечатлени, спечелени, убедени, емоционално обвързани с продукта или услугата. Въпросът не винаги е в това да разберем за какво мечтаят хората, а да прибавим още една мечта към техните:) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Нужда е нещо различно от потребност.Продуктите удовлетворяват дадена потребност. Точно тази тяхна способност за удовлетворението на потребността наричаме полезност. Всички имат нужда от храна, но всеки има потребност от различен вид храна.Отдавна се продават не продуктите, а идеите, усещанията, илюзиите за тях. Есплоатират се страховете и очакванията на хората. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Нямам никакъв поглед върху влиянието на евангелизма над никоя сфера от живота , но със сигурност искам една покана за този семинар :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Модерно е да се казва, че трябва да се слушат потребителите и да им се продава това, което те имат нужда, а не това, което ние искаме. И ключът е именно в тяхната "нужда" - тя трябва да бъде създадена и след това задоволена. И всичко опира до емоциите."Ключът към успешните продажби се крие в евангелизма и разбирането, че продажбата на продукт е като продажбата на мечта" - ами да! Както жреците на различните религии "продават" на хората от племето различни работещи решения, така и съвременните успешни продавачи "продават" вяра и мечти на потребителите. Когато се работи с вярата и мечтите на хората, и особено с изостреното чувство за съревнование и превъзходство, тогава по-успешно те могат да бъдат манипулирани. Когато обръщаш внимание на думите и говориш с потребителя, тогава и той те чува. Истина стара като света, но много лесно се забравя и все трябва да я откриваме - за да бъдеш чут, трябва да слушаш, чуваш и общуваш ефективно. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години ...за да изравни социалния си статус и да подобри личната си актуализация спрямо тази на brand advocates. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 12 години Абсолютно съм съгласна, Надя. Потребителите са нашето най-силно оръжие. Гай Кавазаки се смята за един от основателите на така наречения Evangelism Makreting, който е вариация на WOM, но в неговия позитивен аспект. Тоест главното схващане в теорията за EM, е че потребителите, които вярват в положителните качества на нашия продукт са склонни да го препоръчват на своето обкръжение, тоест те стават доброволно brand advocates. От друга страна ние като маркетолози сме архитекти на мечтите на нашите целеви и реални потребители. За да продадем нашия продукт ние първо трявба да продадем мечтата за него. Двете идеи, за евангелизма в маркетинга и за мечтите изглеждат много далеч една от друга, но това е само на пръв поглед. Ако се замислим двете неща са взаимонужни. Идеята за EM се основава на психологичната нужда на човек да се самоизяви, да се само-актуализира и да прояви уникалност. Това важи, както за brand advocates така и за тяхната аудитория, която "купува" мечтата за нашия продукт, за да отговор Сигнализирай за неуместен коментар