Приходите от продажби на гиганта в производството на луксозни стоки Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) за третото тримесечие на 2013 г. растат с 1,7% до 7,02 млрд. евро в сравнение с приходите от 6,9 млрд. евро година по-рано, предава МarketWatch.
Увеличаването на приходите за групата на LVMH, под чиято шапка са марките Louis Vuitton, Veuve Clicquot и Celine, се дължи на търговията на дребно, където продажбите компенсират по-слабото търсене на модните линии и на кожените стоки.
За третото тримесечие търговията на дребно носи на бранда приходи в размер на 2,10 млрд. евро, което е ръст от 13%. Приходите от модните линии и кожените изделия се свиват с 3,8 на сто до 2,43 млрд. евро.
Спадът в приходите от кожените изделия е знак, че опитите за стимулиране на продажбите на марката Louis Vuitton все още не дават желаните резултати.
Приходите от продажбата на вина и спиртни напитки на групата се увеличават с 2,6% до 1,03 млрд. евро, докато пониженото търсено количество на парфюми и козметика на бранда свиват приходите с 2,1% до 879 млн. евро.
Въпреки несигурната икономическа среда в Европа от компанията изразиха увереност, че 2013 г. ще бъде добра. LVHM ще продължи проактивната си стратегия с фокус върху иновациите и ще търси възможности за навлизане на най-обещаващите пазари.
Още корпоративни новини вижте в материала на Bloomberg!