Богатството на милиардерите от сектора на луксозните стоки се топи заради охладения пазар
-
LVMH вече спечели златния медал на Олимпиадата в Париж
Спонсорството на игрите е безпрецедентно смесване на дизайнерски марки и спортове, подчертавайки нарастващата сила на луксозния гигант
-
Войните за магазини на Шанз-Елизе показват глобалната надпревара за първокласни имоти
Компании за луксозни стоки начело с LVMH инвестират в съживяването на най-известния булевард в Париж
2 -
LVMH има по-голям дял в износа на Франция от целия земеделски сектор
Продадените в чужбина продукти на компанията са възлезли миналата година на 23,5 млрд. евро, подчертавайки значението на луксозния сектор в страната
-
Плановете за наследяване на LVMH се ускоряват, а децата на Арно излизат на преден план
Френският милиардер полага основите за смяна на поколенията в най-голямата компания за луксозни стоки в света
-
Ръстът на продажбите на LVMH се забавя, докато потребителите ограничават разходите
Азиатският пазар бележи спад, но в Европа и САЩ се вижда разширяване
-
Hermes може да задмине Louis Vuitton като най-голям луксозен бранд
Според анализаторите на Citigroup продажбите на Hermes ще достигнат 20 млрд. евро до 2027 г. най-късно
-
Несигурността в Китай замъглява перспективите пред луксозния сектор
Инвеститорите се готвят за остро забавяне на луксозните продажби в стартиращия сезон на отчетите
-
Медалите и факлите на Олимпиадата в Париж ще са в специални кутии на Louis Vuitton
Това е само един от брандовете на LVMH, които участват в организацията на Олимпийските игри
-
Бернар Арно се конкурира с Джеф Безос и Илон Мъск по богатство... и медийно влияние
Луксозният конгломерат води преговори да добави списание Paris Match към медийните си активи
2