fallback

Бернар Арно постави дъщеря си начело на Dior

Това е поредно разместване в ръководството, с което децата на милиардера получават ръководни роли в LVMH

15:00 | 11.01.23 г. 1

Французинът Бернар Арно избра дъщеря си Делфин да управлява втория по големина бранд в LVMH – Dior, докато 73-годишният милиардер продължава да издига децата си на ключови позиции в империята си за луксозни стоки, съобщава Bloomberg.

Ходът се случва, след като най-големият му син Антоан Арно наскоро получи по-широка роля в бизнеса, заменяйки Сидни Толедано като главен изпълнителен директор и заместник-председател на Christian Dior – холдинговата компания, чрез която фамилията контролира LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton.

Най-богатият човек в света дава на децата си по-големи отговорности в групата през последните години, повдигайки въпроси за наследяването си, макар да няма признаци да планира да се оттегли скоро. Миналата година LVMH повиши ограничението за възрастта на главния си изпълнителен директор, което позволява на Арно да остане начело, докато стане на 80 години.

Повишението ще даде на Делфин „повече експозиция на първа линия в Dior”, казва Лука Солца, анализатор в Sanford C. Bernstein.

47-годишната Делфин, която е най-голямата сред децата на Арно, през последното десетилетие бе изпълнителен вицепрезидент на Louis Vuitton и отговаряше за надзора над всички свързани с продуктите дейности на бранда. В новата си роля в Dior тя ще работи заедно с Шарл Делапелм, който сега става управляващ директор на бранда.

По-малките синове от втория брат на Бернар Арно също са включени в LVMH. Александър е начело на продуктите и комуникациите в Tiffany от две години. Фредерик управлява производителя на часовници Tag Heuer, а Жан разработва категория с часовници в Louis Vuitton.

В сряда Арно повиши още главния изпълнителен директор на Dior Пиетро Бекари да управлява Louis Vuitton – най-големия бранд в LVMH, който в момента се ръководи от Майкъл Бърк. Бърк ще продължи да се отчита пред Арно и ще получи нови отговорности, се казва в изявление от сряда.

Промените се случват в момент, в който и Dior, и Louis Vuitton процъфтяват. Макар че LVMH не представя финансови данни по бранд, ръстът на подразделението за мода и кожени стоки се води от Dior през третото тримесечие. Това подразделение включва още Louis Vuitton, Fendi, Celine и други модни брандове.

Като част от промените в управлението Стефан Бианки – председател и главен изпълнителен директор на подразделението за часовници и бижута, вече ще следи и Tiffany и Repossi.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 15:01 | 11.01.23 г.
fallback
Още от Мода виж още