Френският луксозен гигант LVMH сключи 10-годишна сделка за спонсорство с Формула 1, която покрива брандовете Louis Vuitton, Moet Hennessy и TAG Heuer, заменяйки дългогодишния спонсор Rolex, обяви компанията в сряда.
Сделката, оценявана на малко над 100 млн. долара годишно за 10 години, ще влезе в сила от 2025 г. и бележи нов тласък за LVMH в спортния свят, предава Ройтерс. LVMH плати около 150 млн. евро да бъде премиум спонсор на Олимпийските игри в Париж.
Луксозният швейцарски производител на часовници Rolex е партньор на Формула 1 от 2013 г. насам.
Играчите в луксозния сектор все повече търсят начини да засилят експозициите на брандовете си чрез събития, които обединяват настаняване, пътуване и забавления.
На Олимпийските игри в Париж LVMH и други компании разшириха сферата на официалното спонсорство на традиционните марки, участвайки в церемониите по награждаване например.
„От много години няколко от нашите брандове също са избирали да инвестират във Формула 1“, заяви главният изпълнителен директор на LVMH Watches Фредерик Арно, добавяйки: „Искаме да разширим допълнително това преживяване, което Формула 1 осигурява в цял свят“.
LVMH не е предоставила финансови детайли за сделката.