Британският рекламен гигант WPP обяви, че е придобил Obviously – базирана в Ню Йорк агенция за инфлуенсър маркетинг в социалните мрежи. Стойността на сделката не е разкрита, предава Ройтерс.
Споразумението е сключено по-малко от седмица след като WPP придоби Goat – друг специалист в инфлуенсър маркетинга, който се фокусира върху маркетингови кампании, целящи да подобрят клиентската ангажираност на брандове като Dell, Tesco, Uber и Natura.
Екипът на Obviously от близо 100 души ще се присъедини към дъщерната компания VMLY&R на WPP – маркетингова агенция с над 13 хил. служители, обяви групата.
WPP заяви, че собствената технологична платформа от „следващо поколение“ на Obviously помага на агенцията да обслужва големи корпоративни клиенти, включително Google, Ford, Ulta Beauty и Amazon.
Obviously е основана от Май Карвовски и Максим Домен през 2014 г. Компанията има операции в Сан Франциско и Париж.
Цената на акциите на WPP се повиши с 1,5% след обявяването на новината за сделката.