fallback

WPP придобива агенция за инфлуенсър маркетинг

Рекламният гигант сключва втора подобна сделка само за няколко седмици

18:39 | 27.03.23 г.
Автор - снимка
Създател

Британският рекламен гигант WPP обяви, че е придобил Obviously – базирана в Ню Йорк агенция за инфлуенсър маркетинг в социалните мрежи. Стойността на сделката не е разкрита, предава Ройтерс.

Споразумението е сключено по-малко от седмица след като WPP придоби Goat – друг специалист в инфлуенсър маркетинга, който се фокусира върху маркетингови кампании, целящи да подобрят клиентската ангажираност на брандове като Dell, Tesco, Uber и Natura.

Екипът на Obviously от близо 100 души ще се присъедини към дъщерната компания VMLY&R на WPP – маркетингова агенция с над 13 хил. служители, обяви групата.

WPP заяви, че собствената технологична платформа от „следващо поколение“ на Obviously помага на агенцията да обслужва големи корпоративни клиенти, включително Google, Ford, Ulta Beauty и Amazon.

Obviously е основана от Май Карвовски и Максим Домен през 2014 г. Компанията има операции в Сан Франциско и Париж.

Цената на акциите на WPP се повиши с 1,5% след обявяването на новината за сделката.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 18:39 | 27.03.23 г.
fallback
Още от Медии и маркетинг виж още