-
Два показателя за здравето на бизнеса и икономиката светят в червено
Maersk отчете спад в глобалното търсене на морски контейнери, а рекламният гигант WPP - свиване на рекламните бюджети от американския технологичен сектор
-
GroupM: Twitter вече не е високорискова платформа за рекламодатели
Рекламната агенция гледа с оптимизъм към бъдещето на компанията под ръководството на новия главен изпълнителен директор
-
WPP придобива агенция за инфлуенсър маркетинг
Рекламният гигант сключва втора подобна сделка само за няколко седмици
-
WPP: Изкуственият интелект вече е "фундаментален" за нас
Рекламният гигант се насочва към горещата технология и експериментира с различни клиенти
-
Търсенето от технологични клиенти накара WPP да повиши прогнозата си
Компанията очаква 6 до 7 процента ръст на коригираните приходи за годината
-
Бумът на дигиталното търсене накара WPP да повиши прогнозата си
Фирмите се възстановяват от пандемията и залагат на повече рекламни кампании
-
Рекламната група WPP възобновява програмата си за обратно изкупуване на акции
Компанията очаква рекламният пазар да се представи добре през 2021 г.
-
Новият отчет на WPP разкрива колко сериозен е сривът в рекламната индустрия
В част от регионите групата отчита 30% спад на приходите
-
WPP се отказа от дивидента си и обратното изкупуване на акции
Рекламният гигант оттегли и прогнозата си за 2020 г.
Таг WPP
Пазари