fallback

Консултант: Освен оцеляването е нужна и стратегия за превземане на нови пазари

Стремежът на компаниите само към оцеляване е грешна стратегия, коментира консултантът Любомир Гетов

11:14 | 29.05.20 г.

Най-страшната нагласа е търсене на оцеляването. Голяма част от компаниите в момента се опитват да прескочат кризата, да я преодолеят и да оцелеят. Това е стоене в окопи и е много грешна стратегия. Такова мнение в ефира на Bloomberg TV Bulgaria, в предаването “Светът е бизнес”, изрази Любомир Гетов, собственик на консултантска агенция "Анадър Пойнт Адвайзърс". 

По думите му много малко компании мислят и развиват стратегии за превземане на нови пазари, каквито според него безспорно ще се открият. 

Гетов смята, че освен изграждане на стратегия за оцеляване, е нужна и стратегия за навлизане в нови сегменти и изобщо търсене на нови възможности. 

Според него компаниите трябва да продължат да отделят средства за маркетинг. 

“Всяка една маркетингова активност в момента се забелязва и запомня много повече, отколкото преди три месеца”, коментира консултантът.  

Любомир Гетов призова малките и средните компании да помислят какво са отлагали да въведат до момента и да го направят възможно най-бързо. 

“Това ще ви послужи като инструмент за превземане на нови пазари. Не мислете само за оцеляване, а и за развитие”, добави той.   

Какво представлява стратегията “син океан”? Как Централна Азия се справя с пандемията? 

Вижте целия разговор във видео материала на Bloomberg TV Bulgaria.

Всички гости на предаването "Светът е бизнес" вижте тук.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 01:23 | 14.09.22 г.
fallback
Още от Bloomberg TV виж още