През 2015 г. станахме свидетели на промяна по отношение на видовете топ рекламодатели в българското интернет пространство. Тогава компаниите от сектора на потребителските стоки изпревариха финансовия сектор по инвестиции в дигитална реклама (такава от години е тенденцията в телевизионната реклама, б. ред.). Тази тенденция се запазва и през 2016 г.
Няма промяна в това кои са първите три сектора, които рекламират най-много в българското интернет пространство спрямо 2015 г., заяви Велина Димитрова, мениджър „Бизнес развитие“ в Investor Media Group, част от която е Investor.bg, по време на представянето на седмото поредно годишно проучване на пазара на Interactive Advertising Bulgaria (IAB) в рамките на тазгодишния IAB Forum.
Така през 2016 г. водещ сектор в класацията по приходи в Топ 100 са „Потребителски стоки“ с 40% (37 рекламодателя), което представлява ръст от 5 процентни пункта спрямо 2015 г.