fallback

Телевизията остава конкурент на онлайн рекламата

В някои страни разходите за онлайн реклама ще задминат тези за телевизията тази година, но телевизията все още има силно оръжие

18:01 | 20.06.16 г.

Заради възхода на Netflix, YouTube и Spotify е лесно да допуснем, че всичко, което е посипано с вълшебния прах на интернет, е по-добро от по-старите възможности. Това сякаш обхваща и рекламата – в страни като Великобритания и САЩ разходите за онлайн реклама ще задминат тези за телевизията тази година, а на глобално ниво тенденцията е подобна.

Телевизията обаче има силно оръжие, с което да отговори на удара, коментира Bloomberg Gadfly.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 11:44 | 03.09.22 г.
fallback