The Sales House анонсира, че от 1 януари 2020 г. поема продажбата на рекламното време на Viacom за България.
След Discovery това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House. Каналите на Viacom, отворени за реклама в България, включват №1 детски развлекателен бранд в света – Nickelodeon, както и популярните детски канали Nick Jr и Nicktoons.
Viacom International Media Networks (VIMN) е лидер в създаването и разпространението на тематично развлекателно съдържание в световен мащаб. Nickelodeon предлага някои от най-качествените детски анимационни и игрални сериали, изпълнени с хумор и вдъхновение за децата. Програмата на Nick Jr пък е комбинация от забавно и образователно съдържание, което позволява на малчуганите да се учат посредством играта. Програмното портфолио на каналите включва популярните анимационни серии Костенурките Нинджа, Спондж Боб Квадратни Гащи, Кунг Фу Панда; образователните филмчета за деца в предучилищна възраст Дора Изследователката, Геймърки и Опасният Хенри; както и игрални сериали, фокусирани върху ежедневните проблеми в семейството като Тъндърмен срещу Тъндърмен, Училище за Рок, Ники, Рики, Дики и Дона.
Други познати на българската аудитория канали на Viacom, които за момента не излъчват локални реклами, са Comedy Central Extra, MTV и VH1.
„Nickelodeon е лидер сред детските канали в голяма част от страните в Централна и Източна Европа, благодарение на отличното си програмно съдържание и разнообразния си профил. Каналите на Viacom имат изключителни резултати сред детска и тийнейджърска аудитория, предпочитани са еднакво от момчета и момичета, а също така достигат отлична гледаемост и сред аудиторията между 18 и 49 годишна възраст. Щастливи сме от новото попълнение в портфолиото ни. То добавя детска аудитория и укрепва женския афинитет на групата ни от канали.“, каза Весела Димова, управляващ съдружник в The Sales House.
Viacom International Media Networks (VIMN), част от Viacom Inc., е собственик на едни от най- популярните международни мултимедийни развлекателни канали като Comedy Central, MTV, Nickelodeon, Nick Jr. и Paramount Channel. Viacom достига кумулативно до над 4,3 млрд потребители в повече от 180 страни посредством близо 300 локализирани телевизионни програми и дигитални медии на над 40 езика.
The Sales House бе създадена през 2017 г. и функционира от 1 януари 2018 г. Компанията стартира с представителството на каналите Discovery, TLC и ID. В началото на 2019 г. бяха добавени каналите на Scripps Networks – Travel Channel, Fine Living и Food Network, а през 2020 г. освен трите канала на Viacom, се очаква и старта на Eurosport 1. Локалните канали, които The Sales House продава са WNESSTV и Канал 3. Делът от аудиторията между 18 и 49 годишна възраст на каналите от портфолиото на The Sales House през 2020 г. ще достигне 7%.
В следствие сливанията на медийни групи в световен мащаб международните компании, които продават рекамно време в България към момента са 5 – Discovery (включително и каналите на Scripps), Viacom, Disney (включително и каналите на Fox и National Geographic), Sony, Turner.
p { margin-bottom: 0.25cm; line-height: 115%; background: transparent none repeat scroll 0% 0%; }a:link { color: rgb(0, 0, 128); text-decoration: underline; }