-
И ViacomCBS влиза в битката на видео стрийминг услугите
Тя е поредният играч, който ще предложи своя платформа, макар че не планира големи инвестиции
-
Десетилетието в медиите и доминацията на съдържанието
Крупни сделки, възход на стрийминг услугите и отслабване на кабелните оператори белязаха поседните десет години
-
The Sales House ще продава рекламното време на Nickelodeon, Nick Jr и Nicktoons
Това е втората голяма международна медийна компания, която става част от портфолиото на The Sales House след Discovery
-
CBS и Viacom са на финален етап от преговорите за сливането си
Новата компания обаче няма да е достатъчно голяма, за да се конкурира успешно с гигантите в бизнеса
-
Инвеститорите се подготвят за голямата битка за видео стрийминга
Предстоящите финансови отчети на Disney, CBS и Viacom ще подскажат на инвеститорите какво да очакват от пазара
5 -
Viacom надмина прогнозите за печалбата, но не и за приходите
Компанията се сблъсква с по-слаби рекламни приходи и с последствията от валутните колебания
-
Viacom придобива Pluto TV за 340 млн. долара
По-късно тази година се очаква да започнат преговорите за сливане на Viacom със CBS
-
„Мисията невъзможна“ помогна на Viacom да надви прогнозите за тримесечието
Нетната печалба на компанията се понижава за третото тримесечие до 394 млн. долара от 674 млн. долара
-
Viacom не успя да оправдае прогнозите на пазарите
Нетната печалба на американската медийна компания се е понижила до 522 млн. долара от 683 млрд. долара през предходната година
Таг Viacom
Пазари