Главният оперативен директор на Facebook Шерил Сандбърг заяви, че никой не знае колко силно ще е влиянието на коронавируса върху рекламната индустрия, пише CNBC.
На въпрос как е позициониран рекламният бизнес на Facebook и дали ще успее да укроти спада, причинен от разпространението на COVID-19, Сандбърг коментира, че индустрията със сигурност ще бъде негативно повлияна, а компанията ще следи ситуацията.
„Знаем, че можем да продължим да плащаме на нашите служители, на нашите изпълнители, знаем, че можем да продължим да действаме“, посочва Сандбърг.
По думите ѝ приоритет на Facebook е да защитава служителите си, като ги кара да работят от вкъщи, докато не спира услугите си за своите потребители.
Коронавирусът вече нанесе сериозен удар на компанията. Книжата на Facebook записаха 28,86% спад на стойността от началото на годината досега, тъй като несигурностите около COVID-19 потопиха пазарите.
На 27 февруари Facebook отмени годишната си конференция за разработчици F8. В началото на март компанията каза на служителите си да работят от домовете си и отказа други конференции. По-рано този месец Facebook временно забрани реклами и обяви за медицински маски.
По света вече има над 181 хил. случая на коронавирус според Johns Hopkins University.
Още технологични новини вижте във видеото на Bloomberg TV Bulgaria!