fallback

Facebook ще се рекламира за първи път на Super Bowl

Социалната мрежа иска да си върне доверието на потребителите

10:34 | 20.12.19 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Facebook ще пусне първата си реклама на Super Bowl. Компанията е купила рекламно време за 60-секундна реклама с участието на Крис Рок и Силвестър Сталоун, която цели да промотира групите в социалната мрежа, обяви говорителка на компанията пред Wall Street Journal. 

Миналия месец Fox Corp. обяви, че е разпродала рекламното време за предстоящата Super Bowl LIV по-рано от телевизионните мрежи, предавали Super Bowl през последните години. Мачът ще се състои в Маями на 2 февруари. 

Рекламодалите плащат до 5,6 млн. долара за 30 секунди рекламно време, докато тече Super Bowl. През 2019 г. цените достигнаха 5,3 млн. долара. 

Facebook иска да подобри привлекателността на социалната си мрежа отчасти чрез кампания с темата “More Together”, която позиционира групите като начин хората с еднакъв светоглед да се свързват помежду си. 

Усилията са част от увеличаването на глобалните разходи за реклама от страна на Facebook и са опит компанията да си върне доверието и положителното отношение на потребителите след серията скандали по повод опазването на личните данни и разпространението на дезинформация в платформата. 

Предвид достъпа на Facebook до потребителите досега компанията не е била традиционен рекламодател. Компанията Kantar, следяща рекламния пазар, посочва, че Facebook е похарчила 382 млн. долара за реклами в Съединените щати през миналата година, в сравнение с 50 млн. долара през 2017 г.

За сравнение: Amazon е похарчила 1,84 млрд. долара за реклами в САЩ през 2018 г., което я направи петият по големина рекламодател в страната. Оценкките на Kantar обаче не включват определени видове дигитална реклама.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 04:10 | 13.09.22 г.
fallback
Още от Социални мрежи виж още