Интегрираните кампании бележат възход през последните години. И докато някои компании все още не могат да се определят като „онлайн“ или „офлайн“, когато става дума за маркетинг, най-вероятно техните методи работят в най-различни платформи.
Мостът между всичко това е социалната мрежа, твърди Мат Ситала, президент на Avalaunch Media.
Въпреки че най-естественото нещо за компания, занимаваща се с електронна търговия, е да насърчи дейността си чрез социалните мрежи, а офлайн магазините да изпращат на клиентите си имейли, границите между дигиталния и традиционния маркетинг все още не са съвсем ясни.
Мария Фернандез Гуахардо, вицепрезидент на RetailNext, отбелязва, цитирайки проучване от 20013 г., че 89% от потребителите биха се регистрирали, за да получават мобилни съобщения, ако те са персонализирани.
Вече не е необходимо промоциите в магазините да бъдат планирани предварително, а могат да се задействат в отговор на изключително нисък трафик чрез уведомяване на клиентите посредством социалните мрежи, приложения или имейл.
Във връзка с всички тези възможности Mashable разглежда как онлайн компаниите и тези, които не присъстват в мрежата, могат да се учат едни от други.
Онлайн търговия и офлайн промоция
Поръчването на дрехи онлайн, без да се докоснете до плата и да видите качествен ли е шевът, често е трудна задача, когато става дума за скъп костюм. Indochino продава костюми по поръчка за мъже и онлайн, предлагайки програма, наречена Traveling Tailor. Тя предполага,че клиентите да могат да премерят дрехата, да пипнат плата и да обсъдят всичко с професионалист преди да я поръчат онлайн.
По същия начин Blurb, компания, която отпечатва самостоятелно издадени книги на качествени материали, създаде магазин, в който се провежда работни срещи и събития. Идеята е, че всичко това ще доведе до нови перспективи в обслужването и предоставянето на опит от първа ръка, което понякога е трудно да получиш онлайн.
Storefront пък е компания, която събира брандовете и така необходимите им търговски площи. Така често при тях попадат фирми, които се занимават с електронна търговия, но търсят временно решение на офлайн пазара на стоки. Във всеки от тези примери маркетингът е свързан преди всичко с реалния живот и се базира на физическия допир с продукта, както и на възможността да се изгради пряка връзка с потребителя.
Онлайн кампании
Една снимка струва хиляди думи, а една бръснарница е открила начин чрез обикновен блог да привлече вниманието към себе си. Danburry Barber в Юта публикува в блога си снимки на клиентите си, а това води до по-голямо внимание от страна на медиите.