Високо напрежение за Tesla
Компанията на Илон Мъск се изправя пред най-голямото си изпитание
12:36 | 08.05.16 г. 14![<p>
Tesla Model S с версия на софтуера 7.0, която съдържа и възможност за автопилот. <em>Снимка: Ройтерс</em></p>](/media/files/resized/article/640x360/c6c/082e4dc337196836adb055c810a3fc6c-0000216439-article3.jpg)
Tesla Model S с версия на софтуера 7.0, която съдържа и възможност за автопилот. Снимка: Ройтерс
![](/media/img/icons/article-time-icon.png)
-
Тече ли наистина процес на деиндустриализация в Германия?
-
Кадър на деня за 20 юли
-
Петролните и газови амбиции на САЩ се сблъскват със зелените цели на Европа
-
Завръщането на Тръмп е риск, който никой в САЩ не трябва да поема
-
Байдън е готов да спаси своята кампания, която много съюзници приемат за обречена
-
Защо дистанционната работа остава популярна в САЩ?
-
Лондон с объркващи обяснения за Storm Shadow по Русия: питайте Зеленски
-
Завръщането на Тръмп е риск, който никой в САЩ не трябва да поема
-
Тече ли наистина процес на деиндустриализация в Германия?
-
Договорът между ЕС и Сърбия показва, че добивът на литий има бъдеще в Европа
-
България продължава борбата с пожарите
-
Днешна Америка прилича по нещо на късния СССР
Специални проекти виж още
Още от Анализи виж още
Финанси виж още
-
Криптолобистите "замърсяват" президентските избори в САЩ
-
SOFIX и BGBX40 затвориха сесията със спадове, но записаха ръстове за седмицата
-
S&P 500 се насочва към най-лошата си седмица за последните три месеца*
-
„Елана Агрокредит“ увеличава приходите от лихви за полугодието
-
Проучване на ЕЦБ: Инфлацията в еврозоната ще достигне 2% през следващата година
-
Вилроа от ЕЦБ: Пазарните очаквания за курса на лихвите са разумни
преди 8 години Факт е, че макар и с недостатъци, ДВГ си има своите практически предимства...ако искаме да сме по-екологични може да ползваме повече обществен транспорт, да се ползват малолитражни коли...все неща които даже и с елеметрано данъчно регулиране може да станат...кола 60кс пътен данъл 20лв, кола 120кс = 200лв данък примерно. А между другото ДВГ може да се ползва спокойно в северните страни, а електриката??? При -15 градуса, което даже не е много студено, и даже и ние в Бг си имаме месеци с такива температури - колко ще е капацитета на батериите? И откъде "топло" в колата? Нафтова печка ли ще има? отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години А също и електричеството необходимо за зареждане...той тока не се въди по дърветата ...или след 10 години , както казва Люсиен и това може да се случи... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Дай някакво доказателство за твърдението си. Батериите вече са достатъчно оптимизирани и не може да се очаква някакъв голям пробив. Второ - ако направим цялостен баланс на влиянието върху околната среда за жизнения цикъл на един електроавтомобил - производство, ползване и утилизиране и сравним с тези на един класически - не съм сигурен кой ще излезе по-екологичен. Вярно, ДВГ отделят СО2, но имат живот да кажем 20г, а производството на литиеви батерии, съчетано с краткия им живот + изграждане на инфраструктура за зареждане + въздействието върху околната среда при производтсттвото на тока също не са за пренебрегване! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 8 години Бъдещето е на електромобилите и това което ще се случи с тях през следващите 10 години въобще не можете да си го представинте След 10 години светът ще бъде съвсем различен от сега Особенно светът на електромобилите СЛЕД 10 ГОДИНИ БАТЕРИИТЕ НА ел автомобилите ще бъдат съвсем различни от сега и ще изминават 500 мили с едно зареждане а не сегашните 200 Поверваите ми отговор Сигнализирай за неуместен коментар