Германският премиум производител Porsche разработва нова хибридна система, която комбинира електромотора и многодисковия съединител в един единствен модул, пише британското издание Autocar. Идеята на германците е да намалят цената на компонента и да улеснят вграждането му във всички бъдещи модели на компанията, в това число и в 911. Новата хибридна технология ще използва по-мощен електрически двигател с въздушно и водно охлаждане. По последни данни инженерите от Щутгарт работят и по оптимизиране работата на батериите, които ще станат по-леки и ще ползват алуминиеви вместо медни проводници.
Системата ще предлага и възможност за индуктивно зареждане с електричество, което означава, че няма да се налага включването на щепсел в контакта. По такава технология работят и шведите от Volvo, които смятат че това е решението на недостатъчно добре развитата инфраструктура в сегмента. Решението е по-просто и по-евтино от стандартните зарядни станции. Единственото, което шофьорът трябва да направи, е да спре на специално паркомясто, където колата му, по безжичен път, да се свърже с вградени в асфалта метални плочи, които предават нужната енергия. Според Autocar Porsche работи и по иновативна система за управление на двигателя, която използва GPS, за да настрои системата по оптимален за всеки пътен участък начин. Още автомобилни новини четете в Automedia.bgfallback
Porsche започна работа по нова хибридна система
Технологията е по-ефективна и позволява вграждането й в различни модели
15:38 | 06.06.13 г.напиши коментар
fallback
Още от Новини виж още