-
Porsche понижава още една цел за рентабилността заради слабото представяне в Китай
Компанията планира да повиши цените в САЩ, за да компенсира митата на Тръмп върху вноса на автомобили
-
Porsche назначава нов финансов директор и ръководител на продажбите
Компанията търси начини да възвърне изгубените си позиции в Китай и Европа
-
Защо Porsche вече не е премиум автомобилна марка в Китай?
Дефиницията за луксозно превозно средство беше променена от китайските компании през последните години
1 -
Porsche ще съкрати още 1900 работни места до 2029 г.
Германският концерн цели да намали работните места в основните си заводи в Германия с 15% за периода
-
Porsche рязко понижава перспективите заради бавната електрификация на портфолиото
Пазарната стойност на Porsche от около 50 млрд. долара сега е по-малка от половината на оценката през май 2023 г.
-
Porsche ще освободи двама директори заради слабото си представяне
Компанията обсъжда оттеглянето на финансовия директор Лутц Мешке и на ръководителя на маркетинга и продажбите Детлев фон Платен
-
Porsche очаква още една трудна година заради проблемите в Китай
Компанията отчете спад в глобалните доставки за 2024 г., въпреки че регистрира ръст във всички региони с изключение на китайския пазар
2 -
Битката на Mercedes и Porsche с Китай постепенно се измества към Европа
Китайските марки пристигат с редица козове в ръкава, докато европейските им конкуренти се сблъскват с охлаждането при електромобилите
6 -
Продажбите на Porsche в Китай се сриват през третото тримесечие
Мудната китайска икономика и засилващата се местна конкуренция удрят германския производител на луксозни автомобили
Таг Porsche
Пазари