Електромобилите, които се задвижват от батерии (BEV), са внедрени най-добре в ежедневието като пътнически лекотоварни превозни средства, които съставляват една четвърт от потреблението на петролните дестилати.
Дори в този сегмент икономическата атрактивност на BEV бързо избледнява заради малките разстояния, които може да измине с едно зареждане.
Дори и да се стигне до технологичен пробив и тези електромобили да достигнат до 50% от общия брой превозни средства, пред тоталната електрификация ще останат още доста стъпала за изкачване.
Транспортът съставлява едва 28% от общата енергийна консумация и този дял вероятно ще намалее с повишаването на електрифицирането и общата ефективност. Все пак връзката между BEV и възобновяемите енергийни източници със сигурност ще бъде подсилена от потенциалното въздействие на двете технологии.
Най-атрактивният начин за използване на електромобилите с батерии е пълното зареждане през нощта, за да може да се шофира през деня.
От практическа гледна точка нощното зареждане ще бъде изключително удобно за собствениците на BEV. От икономическа гледна точка този модел на зареждане изисква само зарядно, което да бъде инсталирано в дома, като не се нуждае от разширяване на електрическата мрежа, тъй като натоварването през нощта е много по-ниско.
Необходимостта от интелигентна система, която да таксува потреблението в ранните сутрешни часове, може да доведе до поставяне на умерени цени.
Подобна схема, разбира се, има и своите негативни черти.
Производството на електричество посредством вятър е прекалено ненадеждно и вероятността от недостиг на подобна енергия е значително голяма заради непостоянните въздушни маси.
Това превръща зареждането на електромобили с подобно електричество твърде непрактично.
Ако се обърне внимание на слънчевата енергия, се вижда, че корелацията с нощното зареждане на електромобили се свежда до нула.
преди 6 години както не веднъж съм повтарял, иронията е привилегия за хората с високо IQ :):)знам че не е риба! беше езика ти , дечко !:):):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Ти си си затапен, но не е риба, както ти казах :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години баце, ти ме върна в детската градина с инфантилните ти лафове ... земи надгради, че ме затапи яко :):) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Плувай, плувай, не е риба :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години кое другото, бе тъпанарино :):) ... иначе ти си цар на игнорирането, колко факти ти сипахме, обаче тъ.пото си е ***, не иска да чете и да се образова ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години И най-интересното - говориш само за географията, за другото не отричаш :) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Саморазпознаваш се :) Имаш напредък отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години хахахахаха, чети бе глупец. с обиди няма да станеш по умен :)... и спри да завиждаш че съм роден на Запад !!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Гледам, xoмо-дружинката от Видин се е включила :) Почва да тече експертиза... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 6 години Електромобилите(в настоящия си вид) са мъртва технология.Предричам, че няма да е далеч времето когато Мъск ще си припява "...куче влачи рейс...хвана самолета-дръжте му пепите..." докато се моли за убеждище в някое посолство. Мъск просто е шоумен и продавач на мечти. отговор Сигнализирай за неуместен коментар