Изминалата 2012 година е била най-успешната в историята на Porsche. Германската спортна марка е реализирала 143 096 нови автомобила на пазарите по света, което представлява ръст от 22% спрямо 2011 година.
В моделната гама на Porsche най-голямо увеличение в продажбите си записва иконата 911 - 49% и 26 206 реализирани бройки. Култовата спортна кола обаче не е най-продаваният автомобил на Porsche. Такива са нетипичните за спортната марка предложения - Cayenne и Panamera. Класацията по продажби води Cayenne, който реализира повече от половината сделки на Porsche за 2012 година - 77 822 (ръст от 30%). Второто място е за Panamera, която въпреки понижението при продажбите си от 3,1%, записва 27 331 бройки на пазара. На трето място е 911, а след него - Boxster. Компактното кабрио на Porsche записва в актива си за 2012 година 10 126 продажби (ръст от 66%), докато закритата му версия - моделът Cayman, е реализирал едва 1614 бройки. Новото поколение на този модел обаче бе представено на пазара едва в началото на 2013 година. Най-добре през 2012 година марката се е представила в Европа, където са реализирани 47 184 продажби. Вторият по обем на продажбите пазар е Северна Америка - 39 192 сделки и ръст от 34%, а третият - Китай, където Porsche записва 33 590 продажби и увеличение от 32% спрямо година по-рано. Производството във фабриките на Porsche също бележи възход - 151 999 превозни средства и увеличение от 19%. Приходите са скочили с 27% до 13,9 млрд. евро, а оперативната печалба се е повишила с 19% до 2,44 млрд. евро.