fallback

Китай насърчава резултатите на LVMH

Търсенето на луксозни стоки в азиатската страна започва да се възстановява

13:17 | 26.01.18 г.

Резултатите на френската компания LVMH продължават да се насърчават от възстановяването на сектора за луксозни стоки в Китай, след като търсенето на чантите Louis Vuitton и парфюмите Dior се увеличи по време на коледния сезон, пише Bloomberg.

Приходите от продажби за четвъртото фискално тримесечие нарастват с 11%, обяви базираната в Париж компания, сред чиито марки се нареждат Fendi и TAG Heuer. По този показател LVMH надминава прогнозите на анализаторите, които очакваха ръст от 8,9% според проучване на Bloomberg News.

Книжата на компанията завършиха борсовата търговия вчера с 3,7% ръст на цената. Днес акциите поскъпват с над 4%.

“Възползвахме се от силно динамичния китайски пазар, което продължава и в началото на 2018 г.”, коментира главният изпълнителен директор Бернар Арно.

Представянето на всички подразделения отговаря на или надвишава прогнозите през отчетния период, а компанията посочва, че се радва на ръст на резултатите от продажбите на козметика и грим в Азия през цялата година.

Продажбите на френските луксозни конгломерати LVMH и Kering, който е собственик на Gucci, растат на фона на по-малките конкуренти в момент, в който инвестициите в подобряването на продуктите и по-доброто достигане до онлайн потребителите се отплаща.

Китай отново излиза на преден план като източник на растеж за индустрията, след като продажбите на луксозни стоки се свиха заради продължилата няколко години кампания за борба с корупцията в азиатската страна.

LVMH коментира, че е “предпазливо уверена” за 2018 г. въпреки “неблагоприятните валутни колебания и геополитическа несигурност”.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 02:15 | 12.09.22 г.
fallback