fallback

Мениджър на Louis Vuitton и единият син на Бернар Арно ще управляват Tiffany

Очаква се сделката между Tiffany и LVMH да бъде завършена скоро

12:28 | 07.01.21 г.
Автор - снимка
Създател
Автор - снимка
Редактор

Един от главните мениджъри в Louis Vuitton и един от синовете на Бернар Арно ще заемат управленските позиции в Tiffany & Co., след като LVMH завърши най-голямото придобиване в индустрията за луксозни стоки, пише Bloomberg.

Антъни Ледрю ще ръководи компанията, а Александър Арно ще заеме друга ключова позиция в бранда, твърдят източници, запознати с въпроса, които са пожелали да останат анонимни. Ледрю води глобалните търговски активности в Louis Vuitton, а Александър в момента отговаря за производителя на куфари в LVMH – Rimowa.

LVMH отказва да коментира назначенията. Ледрю и Александър Арно не са отговорили веднага на запитванията за коментар. Очаква се придобиването на Tiffany да завърши тази седмица.

С Людрю френската компания ще заложи на човек, който има дълъг опит на американския пазар на луксозни стоки, който да наследи Алесандро Болиоло. Преди шестте си години в LVMH Ледрю е бил на ключови позиции в марки бижута като Harry Winston и Cartier на Richemont, сочи профилът му в LinkedIn. Назначението в Tiffany ще е завръщане за Ледрю – той управлява американския и канадския бизнес на компанията между 2013 и 2014 г.

Бернар Арно, милиардерът основател на LVMH, назначи децата си на важни управленски позиции в своята бизнес империя. Дъщеря му Делфин е изпълнителен вицепрезидент на Louis Vuitton и отговаря за управлението на всички свързани с продуктите активности на бранда.

През миналата година акциите на LVMH повишиха стойността си с 23%, а сега конгломератър има пазарна стойност от 254 млрд. евро. Това го прави втората по големина компания в Европа след Nestle.

Синът на Арно Антоан ръководи Berluti, както и имиджа и комуникациите на LVMH. Другият му син Фредерик стои начело на марката часовници Tag Heuer.

Александър ръководи германския бранд Rimowa в последните четири години. Точната му роля в Tiffany все още не е ясна.

Тази година се очертава предизвикателна за компаниите за луксозни стоки, тъй като много региони все още са под блокади заради коронавирусната пандемия. Индустрията разчита на търсенето от Китай, което да подкрепи продажбите.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 08:03 | 14.09.22 г.
fallback