fallback

И американските марки отпразнуваха раждането на кралското бебе

САЩ посрещнаха кралското бебе с бум на остроумни каламбури и сладки промоции на продукти в интернет

11:09 | 24.07.13 г.
Автор - снимка
Редактор

При ятата от папараци, кръжащи около корема на Кейт Мидълтън в деня на раждането и факта, че американските вестници публикуваха новината за събитието по първите си страници, е лесно да се пропусне цялостното безразличие на повечето американци към случилото се, пише BusinessWeek.

Дори и избухването на ентусиазма около "кралското бебе" в Twitter (#RoyalBaby) бледнее пред оживлението, предизвикано от преизбирането на президента Обама и избора на папа Франциск (пикът на постовете в Twitter за новия принц бе 25 300 съобщения в минута, в сравнение със 132 000 за новия папа и 237 000 за победата на Обама).

Данните са показателни не толкова за любовта на американците към монархията, която никога не е била сред силните им страни, колкото за любовта им към драмата. Раждането на едно бебе е доста скучно събитие: няма дизайнерски рокли, които да бъдат обсъждани, няма струпване на знаменитости. Особено скучно е, когато родителите са кротки и срамежливи хора, които гледат на кралските си задължения като на работа. 

Така че има ли нещо изненадващо във факта, че американците посрещнаха кралското бебе с бум на остроумни каламбури и сладки промоции на продукти в интернет? Pampers обяви, че "всяко бебе е малък принц или принцеса". Coca Cola пусна бутилки "Уил и Кейт", както и украсена с корона Diet Coke. Delta Air Lines постави играчка със самолети над люлката на наследника, а Starbucks украси чашите си за кафе с хартиени корони. Oreo пък публикува снимка на "кралска бутилка" с бисквитка.

„Короната“ в социалните медии обаче се пада на Charmin, които пуснаха в Twitter изображение на тоалетната си хартия със златно гърненце и скиптър с лого "Подгответе трона".

Според изследване на Pew Research Center само 1/4 от американците признават, че са следили новините за бременността на Кейт. За много от тях съобщението за раждането на кралското бебе бе просто повод за отприщване на поредица от шеги, снимки на сърдити котки, бебешки снимки, обработени с фотошоп и остроумни закачки с всичко - от Джъстни Бийбър до фалита на Детройт.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 22:52 | 07.09.22 г.
fallback