fallback

1 млн. долара за 30 секунди реклама в последното шоу на Опра

Финалното предаване на Опра на 25 май ще обедини най-доброто от близо двадесет години в ефир

17:35 | 13.04.11 г.

Кралицата на ток шоуто Опра Уинфри, която събира средно около 7 милиона зрители на всяко свое предаване, хвърли в паника рекламодателите. На 25-ти май е последната серия на „Шоуто на Опра Уинфри" и 30-секунден рекламен спот в него струва 1 млн. долара, съобщи Hollywood Reporter.

До момента рекордът за най-скъпа реклама е 2 млн. долара и се отнася за последната серия на сериала „Приятели" (2004 г.).

Финалното предаване на Опра ще обедини най-доброто от близо двадесет години в ефир. Първата серия е излъчена на 2-ри януари 1984 г. и е било с името „Сутрешно ток шоу Чикаго". Последвалият успех й позволява да го превърне в „Шоуто на Опра Уинфри".

На 27-ми април гости на водещата ще бъдат президентът Барак Обама и съпругата му Мишел. Това е третото му участие в предаването на една от най-влиятелните жени в Америка.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 20:37 | 13.09.22 г.
fallback