Влакът по теснолинейката Септември-Добринище пътува с изцяло нова визия от днес, след като БДЖ отдаде вагоните на производителя на бирата „Пиринско“. Това е първият подобен голям рекламен проект на БДЖ, като такава практика вече има в много други видове обществен транспорт. Проектите за отдаване на площи с рекламна цел са включени отдавна в маркетинговата стратегия на дружеството, а резултатът от положените усилия за преодоляване на купища административни пречки е реализирането на първия проект от такъв мащаб, се посочва в съобщението на дружеството. Отдаването на площи за реклама е възможност за реализиране на допълнителни доходи за БДЖ, които да бъдат инвестирани в процесите за подобряване на железопътната услуга. От железницата не посочват обаче какви са приходите от конкретния проект.
Освен брандирането на влака представителите на българската бира ще облагородят районите около жп гари и спирки по маршрута на теснолинейката, като ще изградят кътове за отдих с дървени маси и пейки и маршрутни туристически табели.