На церемония, която се проведе в Sofia Event Center на 27 април, IAB България обяви тазгодишните победители в конкурса IAB MIXX Awards 2021.
Най-много отличия – 24, получи агенция proof., следвана от Guts & Brains DDB с 16 и All Channels Group с 6. NEXT-DC и The smarts получиха по 4 награди в различните категории.
Конкурсът, който е насочен към дигиталната индустрия, премина под мотото „Connected Successfully“ и в него заявки за участие подадоха 20 компании.
За призовите места се бориха общо 88 финалиста в 20 категории. За първи път в историята на конкурса те бяха оценявани от международно професионално жури, представено от 10 експерти в две основни направления – творчески решения и стратегия.
Във всяка категория журито отличи следните кампании:
COVID-19
I-во място: Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
II-ро място: Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor
III-то място: IKEA Balcony Artist, Агенция: The Smarts , Рекламодател: IKEA
BEST MOBILE FIRST CAMPAIGN
I-во място: ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria
II-ро място: Myki Santa Video Calls, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor
III-то място: tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
BEST SOCIAL MEDIA CAMPAIGN
I-во място: Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria
II-ро място: tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
III-то място: sh#tposts, the tiger way, Агенция proof., Рекламодател Tymbark Bulgaria
BEST BRAND AWARENESS CAMPAIGN
I-во място: Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
II-ро място: made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba
III-то място: black friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI
Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken Bulgaria
MOST EFFECTIVE USE OF DATA
I-во място: ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carslberg Bulgaria
II-ро място: search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria
III-то място: Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet
BEST BRANDED CONTENT CAMPAIGN
I-во място: pub stories, Агенция: proof., Рекламодател: Power Brands
II-ро място: -
III-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
“Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател: The Bulgarian Fund for Women
The Endless Adventure, Агенция: NEXT-DC , Рекламодател: Canon
BEST ENGAGEMENT CAMPAIGN
I-во място: Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
II-ро място: OLX Hidden Ads, Агенция: The Smarts, Рекламодател: OLX
III-то място: Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
INFLUENCER CAMPAIGN
I-во място: tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
II-ро място: Philips OneBlade Gaming Challenge, Агенция: All Channels Group / TDB Play, Рекламодател Philips OneBlade
Novanight, Агенция: Metric DS, Рекламодател: Sanofi
III-то място: BILLA The Fun Brochure, Агенция: The Smarts, Рекламодател: Billa Bulgaria
BEST NATIVE CAMPAIGN
I-во място: TEDI - Helping Parents Raise Healthy Kids, Медия: BG-Mamma, Рекламодател: Tymbark Bulgaria
II-ро място: -
III-то място: tik tok stop, Агенция: proof., Рекламодател: Aroma
Viewer steal in The Voice of Bulgaria, Медия: BTV Media Group, Агенция: JK Services , Рекламодател: SDI insurance broker
CREATIVE EFFECTIVENESS
I-во място: Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI
II-ро място: Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
III-то място: Pufie Talks, Агенция: Sunday Media, Рекламодател: Ficosota
REAL TIME
I-во място: made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof., Рекламодател: Kasaba
II-ро място: IKEA Storm in a Glass, Агенция: The Smarts, Рекламодател: IKEA
III-то място: Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor
Apple Thief's Natural Headquarters, Агенция: All Channels Group, Рекламодател: Heineken
GIFs For Change, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: NEXT-DC
DIGITAL SALES CAMPAIGN
I-во място: Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI
II-ро място: deliver the goods, Агенция: proof., Рекламодател: Ebag
III-то място: The World’s At Your Feet, Агенция: NEXT-DC, Рекламодател: Stinky Socks
PROGRAMMATIC
I-во място: Moreni Summer NCP, Агенция: Carat /dentsu, Рекламодател: Mondelez
II-ро място: -
III-то място: Annual efbet campaign with DMP targeting, Медия: bTV Media Group, Рекламодател: efbet
ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria
BEST VIDEO CAMPAIGN
I-во място:
EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: EVN Bulgaria
II-ро място: -
III-то място:
Red dot – Tefal&Fantastico Loyalty Campaign, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Groupe SEB
The House of Lidl, Агенция: handplayed , Рекламодател: Lidl
Stay at home – Telenor, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: Telenor
BEST SMALL-BUDGET CAMPAIGN
I-во място: #wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II-ро място: made from the fruits of diplomacy, Агенция: proof. , Рекламодател: Kasaba
III-то място: I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue
PR DIGITAL
I-во място: Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
“Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women
II-ро място: #wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
III-то място: I will stay home with you forever, Агенция: Together, Рекламодател: Animal rescue
BEST LEAD GENERATION CAMPAIGN
I-во място: Black Friday - Luckiest Vespa, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: DZI
II-ро място: deliver the goods, Агенция proof., Рекламодател: Ebag
III-то място: Get through the hardships, get online, Агенция: proof., Рекламодател: CloudCart Bulgaria
BRAND ACTIVISM
I-во място: #wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II-ро място: search against violence, Агенция: proof., Рекламодател: Avon Bulgaria
III-то място: EVN Image Campaign Mountain Rescue Service, Агенция: Guts & Brains DDB, Рекламодател: EVN Bulgaria
DIGITAL CRAFT & INNOVATION
I-во място: Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
II-ро място: -
III-то място: ice hot banners, Агенция: proof., Рекламодател: Carlsberg Bulgaria
360 Finale of The Farm, Медия: bTV Media Group, Агенция: PHD & Digital Point, Рекламодател: Lidl & Vegeta
THE BRAVEST CAMPAIGN
I-во място: #wakupafter6pm, Агенция: proof., Рекламодател: fritz kola
II-ро място: “Bulgaria’s all-time hits” album, Агенция: Ogilvy Sofia, Рекламодател The Bulgarian Fund for Women
III-то място: Network Wedding Edition, Агенция: Guts & Brains DDB, PR агенция: Distinkt, Рекламодател: Telenor
Официалeн партньор на IAB MIXX Awards 2021: A1 България
Хостинг партньор: Superhosting
Дигитален партньор: Linker
Стрийминг партньор: Streamer.bg
Творчески партньор: Together agency
Стратегически партньри: БАР, БАКА, БДВО
Партньори: Devin, Absolut, Ballantines, InoVino, Fragment
Медия партньори: BTV Media Group, Нет Инфо, Икономедия, Investor.bg , Медийна група България, Мениджър, Булевард България, SBB Media и Еtarget.