Американската компания Facebook Inc започна да излъчва реклами на уебсайта на Zynga Inc в първо разширяване на рекламния си бизнес извън собствения си уебсайт, съобщи Ройтерс.
Според агенцията това увеличава възможността социалната мрежа да разкрие собствена рекламна мрежа.
„Хората сега могат да гледат реклами и спонсорирани истории от Facebook на Zynga.com“, обяви говорителят на социалната мрежа Тъкър Баундс.
Той посочи, че Facebook не предоставя информация на Zynga за хората или рекламодателите и че последните нямат някакви нови „целеви критерии“.
Баундс обаче отклони въпроса дали социалната мрежа планира да създаде пълноценна онлайн рекламна мрежа, която да предлага реклами и на други уебсайтове, подчертавайки, че „в момента показваме реклами само в Zynga“.
От производителя на игри не бяха открити за коментар.
През миналата година приходите на Facebook от реклами на собствения уебсайт представляват по-голямата част от общо получените 3,7 млрд. долара.
Евентуална рекламна мрежа би увеличила значително достъпа до реклами в социалната мрежа, предоставяйки важен нов източник на ръст за приходите на компанията.