fallback

16 фирми са с интерес към рекламата върху общинските терени в София

Сградите се отдават за десетгодишно ползване

18:11 | 10.06.11 г.

Общо 16 фирми са подали документи в конкурса за разполагането на рекламни елементи върху общински терени в София, съобщиха от Столичната община, цитирана от БТА.

За пакет "А", който съдържа места с площ до 4 кв. м документи са подали 13 фирми, а за пакет "Б", който предлага сгради с площ до 12 кв. м, подадените документи са на общо 15 фирми.

Кандидатите за първия пакет са консорциум "Блу Стар Аутдор", "Рекламна мрежа 5" ООД, ДЗЗД "Консорциум Бум", ДЗЗД "Грийн Сити Медиа", консорциум "Епамедиа - Идея Комм Аутдоор Груп", "АВВ Инженеринг" ЕООД, консорциум "Билборд Моушън артс", "Пиеро 97 МА" АД, "К Аут Ов Хоум" ООД, "Имидж" АД, "Булмедия" АД, ДЗЗД "Прайм Аутдор", обединение "Алианс Аутдоор Медиа" ДЗЗД.

За разполагането на рекламни елементи от 9 до 12 кв. м. кандидатстват консорциум "Блу Стар Аутдор", "Радея" ЕООД, ДЗЗД "Консорциум Бум", ДЗЗД "Грийн Сити Медиа", консорциум "Епамедиа - Идея Комм Аутдоор Груп", "АВВ Инженеринг" ЕООД, консорциум "Билборд Моушън артс","Пиеро 97 МА" АД, "К Аут Ов Хоум" ООД, "София аутдор" ДЗЗД, "Имидж" АД, "Булмедия" АД, ДЗЗД "Прайм Аутдор", обединение "Алианс Аутдоор Медиа" ДЗЗД.

Класираните кандидати ще имат договори за десетгодишно ползване на общинските терени, като всяка година ще са задължени да отдават част от рекламните елементи за двуседмичен срок безвъзмездно на общината за рекламата на общински мероприятия.

Общината очаква минимум 135 хил. лв. месечно от наемите на местата по пакет "А" и минимум 252 хил. лв. месечно от наемите по пакет "Б".

Кметът на София ще има възможност да прекратява договори, ако рекламните елементи се използват за расистка, дискриминационна или друг такъв вид реклама.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:05 | 14.09.22 г.
fallback