Инж. Петров: Без обезценка на лева не ни чака нищо добро занапред
Сектор машиностроене в Пловдивския регион се отърсва от ударите на кризата, но заетите в него не бързат да се радват, споделя директорът на Балканкар Рекорд
09:25 | 21.06.12 г. 77Препоръчан материал от партньор на investor.bg
Инж. Петър Петров. Снимка: Investor.bg
-
Кадър на деня за 22 юли
-
S&P 500 записа най-добрия си ден от 5 юни насам
-
Ще стане ли практика българските компании да имат в екипите си "Мениджър щастие"
-
Как Столична община ще увеличава възвращаемостта на инвестициите в туризма
-
Приходите на Verizon не успяха да изпълнят очакванията на анализаторите
-
Квалифицираната работна ръка в Германия ще намалее с 8,3 млн. души до 2040 г.
-
Масиран удар с дронове по Русия, една от целите е авиобазата в Морозовск*
-
ЕСО ще анализира икономическата изгода от изграждането на дветe нови ПАВЕЦ
-
Терминалът Freeport LNG възстановява работата си и сваля цената на газа в Европа
-
Камала Харис като президент: По-твърд тон към Израел и без промяна към НАТО
-
Десетки петролни танкери от "тъмната флотилия" чакат някой да купи товара им
-
Къде се намират най-скъпите и най-евтините жилищни пазари в Гърция?
Специални проекти виж още
Финанси виж още
-
S&P 500 записа най-добрия си ден от 5 юни насам
-
Продажбите на "Стара планина холд" спадат с почти 33% за полугодието
-
Паниката около Великолепната седморка си отиде, а инвеститорите - оцеляха
-
Решението на Джо Байдън вдъхна нов оптимизъм на европейските борси
-
„ИмПулс Растеж“ е продало всички предложени варанти
-
Акциите на ПИБ, „М+С Хидравлик“ и „Доверие ОХ" притиснаха SOFIX в сесията
преди 12 години Само ще добавя, че от 1997 г., когато беше лева беше вързан за марката/еврото, повечето цени са се увеличили между три и четири пъти. Като пример ще дам цената на бензина, която беше около 80 ст., а сега е 2.50. По тази логика реалното съотношение на евро/лев е около 1:7. отговор Сигнализирай за неуместен коментар