IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec

Инж. Петров: Без обезценка на лева не ни чака нищо добро занапред

Сектор машиностроене в Пловдивския регион се отърсва от ударите на кризата, но заетите в него не бързат да се радват, споделя директорът на Балканкар Рекорд

09:25 | 21.06.12 г. 77
<p>
	Инж. Петър Петров. <em>Снимка: Investor.bg</em></p>

Инж. Петър Петров. Снимка: Investor.bg

Последна актуализация: 10:30 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още

Коментари

11
rate up comment 22 rate down comment 0
unseen
преди 12 години
Ех Петров ,Петров . Купуваме с компесаторки продаваме ударно земи и скрап .Някоя и друга далаверка , ама ....Като изпапаме парите и като се огледаме Нямаааа ...Хората по белият свят реинвестират и мислят.А тука ?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
10
rate up comment 19 rate down comment 4
rogers
преди 12 години
значи инженере викаш няколко милиона човека да им обезценим парите за да може ти да си продаваш мотокарите - *** много си ми умен бе. Не си за там - за тая работа трябва икономист и то грамотен - инженерите са за техническа работа
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
9
rate up comment 20 rate down comment 8
stdmv
преди 12 години
Доживяхме инженер Х от фирма Y в град N да дава акъл по валутната политика.....Що пък не... Щом пожарникар е премиер, и физкултурник вицепремиер...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
8
rate up comment 20 rate down comment 0
MZ/X
преди 12 години
България продължава да бъде държавата с най-ниски работни заплати и ценово равнище като цяло в ЕС, така че едва ли обезценката на лева ще помогне много на конкурентноспособността, освен ако не желем да се състезаваме по заплати с Виетнам.Проблемът на българските бизнесмени е, че не притежават нито сериозни капитали, нито ноу хау, нито стабилни пазарни позиции в чужбина. Единствено привличане на сериозни чуждестранни инвеститори с капитали, ноу хау и пазарни позиции биха могли да задвижат българската икономика, като българските бизнесмени по скоро би трябвало да са доставчици на тези фирми!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
7
rate up comment 16 rate down comment 4
nikolait
преди 12 години
човека казва много истини, валидни за България. Винаги си личи, когато говори делови човек и ЕКСПЕРТ, който по-далече от книгата не е стигнал. Не знам за лева, но с този начин на производство и управление, България я чака основно БЕДНОСТ, независимо с евро, лев или рубла!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
6
rate up comment 24 rate down comment 2
dex
преди 12 години
Пълни глупости, продуктите са ви скъпи, не защото левът е скъп, а защото вие ги произвеждате скъпо. Дали заради ниска производителност, малко инвестиции в техника, или твърде материало- и енергоемко производство Балканкар е неконкурентоспособен и левът няма нищо общо с това...
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
5
rate up comment 36 rate down comment 3
data
преди 12 години
Години наред отклоняване на средства от фирмите за коли , вили , къщи, любовници , спекулации с недвижими имоти си имат цена - фирми с ниска конкурентоспособност . Няма как постоянно да декапитализираш фирмата си а след това да ревеш, че не си конкурентоспособен и да натискаш цената на труда за да си поне ценово конкурентен . Ама като натискаш прекалено дълго цената на труда после почваш да ревеш че нямало кадри . Е няма - на 500 лв. инженери няма .
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
4
rate up comment 18 rate down comment 4
Tony
преди 12 години
За мое голямо съжаление, виждам много пробойни в бизнес мисленето на г-н инж. Петров!Това е още едно доказателство, че СЕО-тата трябва да са завършили Бизнес Администрация! :)
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
3
rate up comment 19 rate down comment 0
Натрий
преди 12 години
Оставете я тая мантра, че обезценката на лева ще подпомогне износа.Двигателите TOYOTA и трансмисиите HYUNDAI не ги купувате в лева, а във валута. Какво ви грее, че левът се е обезценил? Сега ако един кар струва 20 хил. лв при 1:3 пак ли за толкова ще го продавате?
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
2
rate up comment 22 rate down comment 1
FINTA
преди 12 години
Точно така мисли българският производител за съжаление. И после чака някой да му купува ***!
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още