„Ние го възприемахме по-скоро като инвестиция, отколкото като хвърляне на пари на вятъра. Ако знаехме какво ще се получи, изобщо нямаше да си помисля и да позволя на родителите ми да направят това“, посочва той.
След удара на пандемията предложението за работа е отложено и по-късно отменено. Уудбридж си търси друга работа, като кандидатства и във фабрика за кутии. В крайна сметка той започва като шофьор на камион за доставка на замразени храни. Той изчислява, че около една трета от колегите му от пилотското училище са започнали работа като шофьори. Това е „прилична работа“, казва той, но не е от същата лига като пилотирането, затова младият мъж се надява на кариера в авиосектора.
Междувременно по-възрастните пилоти търсят по-бърз от очакваното край на летателния си живот, дори и да не са изпълнили съвсем пенсионния си план. Краснов, който се пенсионира рано, лети с търговски самолети от 28-годишна възраст. През последните години той е намалил летателните си часове, като повече е работил във финансова компания, която консултира авиокомпании.
Краснов посочва, че за много негови колеги с по-голям стаж, дори и такива, които са изпълнили пенсионния си план, са приели трудно приземяването, защото това е всичко, което обичат и което някога са правили.
Шарън Преслър е решила, че иска да лети, когато на 4-годишна възраст е посетила пилотската кабина на самолет. Тя е искала да стане стюардеса, но майка и я насочва към кариера на пилот. Тя се присъединява към военновъздушните сили и е първата жена, която лети с изтребител F-16. След като се оттегля от армията през 2006 г., тя се присъединява към Southwest Airlines Co.
На фона на кризата, Преслър, която е вече на 55 години, е приела предложение за ранно пенсиониране и използва шанса да получи магистърска степен и да започне нова кариера.
Хонконгската Cathay Pacific Airways даде на пилотите 14 дни, за да се споразумеят за нови договори през октомври. Тези, които са решили да подпишат в рамките на 7 дни, получиха по-добра сделка. Онези, които не подписаха, бяха уволнени. Компанията обяви обаче, че те получат обезщетения, които са по-големи от задължителните по закон.
„Кратките срокове не дадоха възможност на хората да водят смислен разговор със семействата си за промяна на кариерата или промяна на живота“, казва Крис Бийби, генерален секретар на най-големия пилотен съюз на Cathay. „Това, което се случи тук, е едностранно, наложено, постоянно и драконовско“, посочва той.
Новите договори намаляват компенсацията за пилотите с до 58%, казва още Бийби. В договорите няма и клауза, която позволява на пилотите да се върнат към предишното си заплащане, когато пазарът на въздушни пътувания се възстанови, посочва той.
Въпреки тези условия, Cathay Pacific заяви в съобщение, че около 2 600 пилоти, или 98,5% от запитаните, са се съгласили с новите договори и че това е спасило работните им места. По-късно авиокомпанията заяви, че съкращаването на заплатите ще зависи от полетните часове и че за повечето пилоти намалението ще бъде по-малко от това, което беше обявено от профсъюзите, особено когато полетите се възобновят до нормалните нива.
преди 3 години Пътническите полети може да са умрели, но карго полетите имат повече поръчки от преди. Вероятно заплащането е по-малко, но вероятно и факта, че не отговаряш за 150-200 човека, носи по-малко стрес. отговор Сигнализирай за неуместен коментар