„Ние го възприемахме по-скоро като инвестиция, отколкото като хвърляне на пари на вятъра. Ако знаехме какво ще се получи, изобщо нямаше да си помисля и да позволя на родителите ми да направят това“, посочва той.
След удара на пандемията предложението за работа е отложено и по-късно отменено. Уудбридж си търси друга работа, като кандидатства и във фабрика за кутии. В крайна сметка той започва като шофьор на камион за доставка на замразени храни. Той изчислява, че около една трета от колегите му от пилотското училище са започнали работа като шофьори. Това е „прилична работа“, казва той, но не е от същата лига като пилотирането, затова младият мъж се надява на кариера в авиосектора.
Междувременно по-възрастните пилоти търсят по-бърз от очакваното край на летателния си живот, дори и да не са изпълнили съвсем пенсионния си план. Краснов, който се пенсионира рано, лети с търговски самолети от 28-годишна възраст. През последните години той е намалил летателните си часове, като повече е работил във финансова компания, която консултира авиокомпании.
Краснов посочва, че за много негови колеги с по-голям стаж, дори и такива, които са изпълнили пенсионния си план, са приели трудно приземяването, защото това е всичко, което обичат и което някога са правили.
Шарън Преслър е решила, че иска да лети, когато на 4-годишна възраст е посетила пилотската кабина на самолет. Тя е искала да стане стюардеса, но майка и я насочва към кариера на пилот. Тя се присъединява към военновъздушните сили и е първата жена, която лети с изтребител F-16. След като се оттегля от армията през 2006 г., тя се присъединява към Southwest Airlines Co.
На фона на кризата, Преслър, която е вече на 55 години, е приела предложение за ранно пенсиониране и използва шанса да получи магистърска степен и да започне нова кариера.
Хонконгската Cathay Pacific Airways даде на пилотите 14 дни, за да се споразумеят за нови договори през октомври. Тези, които са решили да подпишат в рамките на 7 дни, получиха по-добра сделка. Онези, които не подписаха, бяха уволнени. Компанията обяви обаче, че те получат обезщетения, които са по-големи от задължителните по закон.
„Кратките срокове не дадоха възможност на хората да водят смислен разговор със семействата си за промяна на кариерата или промяна на живота“, казва Крис Бийби, генерален секретар на най-големия пилотен съюз на Cathay. „Това, което се случи тук, е едностранно, наложено, постоянно и драконовско“, посочва той.
Новите договори намаляват компенсацията за пилотите с до 58%, казва още Бийби. В договорите няма и клауза, която позволява на пилотите да се върнат към предишното си заплащане, когато пазарът на въздушни пътувания се възстанови, посочва той.
Въпреки тези условия, Cathay Pacific заяви в съобщение, че около 2 600 пилоти, или 98,5% от запитаните, са се съгласили с новите договори и че това е спасило работните им места. По-късно авиокомпанията заяви, че съкращаването на заплатите ще зависи от полетните часове и че за повечето пилоти намалението ще бъде по-малко от това, което беше обявено от профсъюзите, особено когато полетите се възобновят до нормалните нива.
преди 3 години Да, ама пак ще излезе на печалба. Да живеят квотите :D отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Могат, но само в твоята ти ква!!! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години *** ти пътувай в самолети без пилоти да те видя. Май ще трябва два да те бутат да влезеш с памперс през кръста. Могат да поддържат височина и скорост и да летят по зададен курс и са до там. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Tesla спира производството на Model S и Model XПричината е намаляващото търсене към двата електромобилаhttps://automedia.investor.bg/a/2-***/44221-tesla-spira-proizvodstvoto-na-model-s-i-model-x-----------------------------------------------------------Another Tesla Model S "Inexplicably" Bursts Into Flameshttps://***.zerohedge.com/markets/loud-bangs-tesla-model-s-inexplicably-bursts-flames-------------------------------------------------------------и екологията им нешо не върви зaaeeби, а беше пътеводна светлина, която беше "завзела пазара" и изтласкала конвенционалните двигатели в канала .... Сега може спокойно да запишат 100 грама почивка .... :)) отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Пу да му се невиди, не мога да се редактирвам.Та значи много хора ще остават без работа и това е печално. Трябва да се измисля с какво да се занимават. Надали всички ще станат таксиджии и фризьори, нито от толкова бармани се нуждае икономиката.Като цяло, най-лесното е по един по-мощен грип да пускат всяка година и да намаляваме с по 10%, хем и ще ги караша хората да си седят в къщи и да не протестират много. Другия вариант го виждам като минимален поголовен доход, иначе гладни бунтове и войни. Това е положението. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години И това го могат отдавна. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Те и за колите автопилотите доста са напраснали... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Да летят могат, но излитането/кацането е проблема. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Лошо за пилотите, но и без това тяхната професия скоро ще изчезне. Автопилотите в самолетите вече са достатъчно усъвършенствани, така че те отдавна могат да летят и сами. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 3 години Това не е чак толкова изненадващо С очите си видях как едно намахано брокерче ноето печелеше по 10 К на ден в Артър Андерсън след фалита му през 2002 год напусна луксозния си апартамент в едно от луксозните предградия на Чикаго и подкара такси в Парк Ридж близо до О Хара Гърчеше се по 14 часа и беше благодарен ако можеше да докара 200 долара Понякога живота рязко се променя и както каза един мой приятел " Такъв е живота -Печалби и загуби " отговор Сигнализирай за неуместен коментар