fallback

Unilever със спад на печалбата от 27 на сто

Като причина се посочват еднократните ефекти, попаднали в печалбата през предходния период

12:22 | 04.02.10 г.
Автор - снимка
Създател

Компанията за производство на потребителски стоки Unilever отчете спад на печалбата си от 27 на сто за последното тримесечие на годишна база. Като основна причина за това от дружеството посочват еднократните ефекти, регистрирани през миналата година.

Печалбата на Unilever за периода възлиза на 831 млн. евро, което е спад спрямо положителния резултат от 1,14 млрд. евро, постигнат през последното тримесечие на 2008 година.

Тогава бе продадена марката Bertolli, като тя бе купена от испанската Grupo SOS за 630 млн. евро.

Продажбите на компанията падат с 5 на сто на годишна база до 9,66 млрд. евро.

От Unilever посочват, че ако се игнорират еднократните ефекти от преструктурирането на компанията, то оперативната печалба на компанията щяла да отбележи ръст от 4 на сто. На същата база продажбите пък щели да нараснат с 1,8 на сто.

Днес акциите на Unilever поевтиняват с 2,5 на сто до 21,93 евро за акция на борсата в Амстердам.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 12:12 | 04.02.10 г.
fallback
Още от Свят виж още