fallback

С 11% до 3,7 млрд. евро се понижиха продажбите на Michelin за тримесечието

Спадът е свързан с общото понижение на пазара на гуми в световен мащаб

20:25 | 26.10.09 г.
Автор - снимка
Създател

Френският производител на автомобилни гуми Michelin обяви понижение от 10,9% на продажбите си за третото тримесечие на годишна база до 3,754 млрд. евро.

Спадът е свързан с общото понижение на пазара на гуми в световен мащаб, казват от компанията.

За деветте месеца от началото на годината продажбите намаляват с 12,5 на сто и възлизат на 10,9 млрд. евро.

От групата посочват, че количественият обем на продажбите се е свил с 14 на сто за изминалите три месеца спрямо същия период през 2008 и с над 20% за януари - септември.

Michelin очаква подобряване на рентабилността си през втората половина на годината спрямо първата „благодарение на благоприятния ефект от цените на суровините”.

Компанията също така прогнозира „нов спад на запасите” си и потвърждава сумата от 750 млн. евро за инвестиции през 2009 г.

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 07:47 | 30.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още