fallback

Unilever дава близо 1,3 млрд. евро за козметични марки на Sara Lee

Unilever ще допълни портфолиото си с марки като Sanex, Radox и Duschdas

15:25 | 25.09.09 г.

Гигантът в сектора на потребителските стоки Unilever обяви, че е постигнал споразумение да плати 1,275 млрд. евро за бизнеса с козметични продукти на американската компания Sara Lee.

Целта е марките, сред които Sanex, Radox и Duschdas, да затвърдят лидерството на британско-холандския концерн на пазара на дезодоранти и продукти за почистване на кожата.

Марките се определят като „идеално допълнение към съществуващото портфолио на Unilever, което включва марки като Dove, Axe и Rexona“.

Марките на Sara Lee се генерирали годишни продажби в размер на над 750 млн. евро, а печалбата преди лихви, данъци, обезценки и амортизации е 128 млн. евро за годината до края на юни 2009 г.

Сделката подлежи на одобрение от страна на регулаторните органи.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 21:37 | 11.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още