fallback

С една трета падат продажбите на основни марки автомобили в САЩ за година*

Японският производител е продал общо 56 948 коли на щатския пазар през октомври, или с една трета по-малко спрямо октомври 2007 г.

20:11 | 03.11.08 г.
Автор - снимка
Създател

Nissan Motor обяви в понеделник спад от 33% в продажбите си на автомобили в САЩ през октомври спрямо същия месец на миналата година.

От изявление на компанията става ясно, че причина за понижението е „несигурният климат”, който оказва влияние върху американските потребители, както и затягането на условията за отпускане на кредити.

Японският производител е продал общо 56 948 коли на щатския пазар през октомври, или с една трета по-малко спрямо октомври 2007 г.

Продажбите само на марката Nissan са паднали с 36 на сто на годишна база, докато тези на Infiniti са се понижили с 29 на сто.

Силни понижения в продажбите си за миналия месец обявиха още Ford, Toyota и Honda. 

При Ford спадът е от 30 на сто на годишна база, при Toyota – от 23 на сто, а Honda се отчете с понижение от 25 на сто.

Продажбите на Daimler AG в страната са се понижили с 24,5%, като при Mercedes спадът достига 34,3 на сто.

За Porsche продажбите са намалели с 50 на сто спрямо миналия октомври до 1427 броя.

Така продажбите на коли в Щатите бележат 12-то поред месечно понижение, което е най-дългият период на спад от 17 години насам.

*Актуализирано към 20:55 часа

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:54 | 28.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още