fallback

От 99 на 99,99 цента

Американската верига супермаркети за евтини стоки 99 Cents Only Stores вдига цените заради инфлацията

18:06 | 09.09.08 г.
Автор - снимка
Създател

Американската верига супермаркети за евтини стоки 99 Cents Only Stores (само за 99 цента) е решила да смени етикетите си с 99,99 цента заради инфлационния натиск, съобщи АФП.

„В отговор на значителното покачване на цените и инфлацията магазините 99 Cents Only са принудени да увеличат своите цени с почти един цент до 99,99 цента, което все пак е под 1 долар“, обяснява директорът на калифорнийската верига Ерик Шифър.

Всичките 227 магазина от създадената през 1982 г. верига ще отразят това повишение през настоящия месец септември, се посочва в съобщение на компанията, цитирано от АФП.

Според фирмата това е първото повишение на цените в магазините й от самото й създаване. Засега не става ясно дали и името й ще бъде сменено.  

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:02 | 06.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още