fallback

Adidas и Puma отчетоха повишено търсене покрай Олимпийските игри

Германските компании за спортна екипировка отчетоха ръст в търсенето на продуктите им по време на Олимписйките игри в Пекин

18:09 | 25.08.08 г.

Германските компании Adidas AG and Puma AG, които са съответно вторият и третият най-голям производител на спортна екипировка в света, отчетоха повишено присъствие и търсене по време на игрите в Пекин, съобщава AP.

Компаниите, базирани в Херцогенаурах, обаче изостават от световния лидер в индустрията - Nike Inc.

От Adidas казват, че продажбите в Китай са се увеличили с повече от 60% през първата половина на 2008 г, превръщайки страната във втория най-голям пазар за компанията след САЩ.

„Много добре се движим в посока осъществяване на целевите продажби от повече от 1 млрд. евро в Китай до 2010 г.“, каза Херберт Хайнер, изпълнителен директор на Adidas Group.

Конкурентната Puma AG също спечели от Олимпийските игри, главно като спонсор на ямайския отбор и неговия звезден спринтьор Юсейн Болт.

Всяка от двете компании е спонсорирала 16 национални отбора по време на Олимпийските игри в Пекин.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 10:23 | 26.08.22 г.
fallback
Още от Свят виж още