fallback

Спонсорство на Игрите тласна печалбата на китайска пивоварна с 42% нагоре

От Tsingtao се надяват да отнемат лидерската позиция на марката Snow на главния си конкурент чрез кампанията си във връзка с игрите

12:41 | 21.08.08 г.
Автор - снимка
Създател

Китайската пивоварна компания Tsingtao е отчела ръст на печалбата си за полугодието с 42%, благодарение на по-голямата си популярност вследствие на спонсорството на Олимпийските игри, съобщи ВВС. 

Печалбата на компанията, 27% от чийто капитал са собственост на щатската пивоварна Anheuser Busch, е нараснала до 381,13 млн. юана (55,4 млн. долара).

От Tsingtao поясняват, че са били принудени да увеличат цените на някои от марките си през периода заради по-големите разходи за суровини и работна ръка.

Китайският бирен пазар е най-големият в света по консумация, но секторът е много фрагментиран и конкуренцията от страна на местните и чуждестранните компании е много голяма.

Tsingtao е втората по големина пивоварна компания в Китай след China Resources Snow Breweries, чийто съсобственик е британската SABMiller.

От Tsingtao се надяват да отнемат лидерската позиция на марката Snow на China Resources Snow Breweries чрез кампанията си във връзка с Игрите, за която са похарчили 1,6 млрд. юана за полугодието – с 20,5% повече от сравнимия период на миналата година.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase. Последна актуализация: 03:14 | 08.09.22 г.
fallback
Още от Свят виж още