„Синергия“, един от лидерите на руския пазар на водка, планира да ангажира застаряващата звезда Силвестър Сталоун за рекламна кампания на стойност 1 млн. долара, съобщава руското издание Russian Business.
През миналата година компанията осъществи първично публично предлагане (IPO), набирайки 190 млн. долара. Около 80 млн. долара от тях бяха използвани за закупуването на марката водка „Мяков“. Сега „Синергия“ предвижда да похарчи 70 млн. долара, за да промотира алкохолните си брандове.
По-конкретно Сталоун ще бъде ангажиран за реклама на марката „Руски лед“, която в момента има дял от 0,5% на руския пазар. Въпреки това тя се смята за една от най-силните марки на групата.
Според руските закони рекламата на високоалкохолни напитки по федералните телевизионни канали е забранена, ето защо бъдещата реклама ще бъде излъчвана само по кабелни телевизионни програми.